AA.fi-käyttäjien satukirja

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Eli näitähän on paljon ja jos muistuttaa jotain liikaa niin lukkoon. Mutta asiaan.

Eli täällä akuankka.fi:ssä on ollut monia tarinankirjoitusjuttuja ja suurin osa niistä on ollut kilpailuja. Mutta tässä te saatte vapaasti tehdä satunne/tarinanne, ilman kilpailuja. Ja niissä saa olla jatko-osia niin paljon kun haluaa. Voitte myös koota yhteisen teoksen kaikista osista. Aihe on vapaa. Tarinoiden kirjoittelun iloa!

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Kommentit (1)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Olipa kerran pieni presidentti, jonka nimi oli Sauli Niinistö. Sauli Niinistö meni ruokakauppaan ostamaan karkkia ja limpparia. Kun hän oli kassalla kaupantäti otti esiin pistoolin ja sanoi: "Tule mukaani, ja kerro kaikki Suomen sotasalaisuudet.". Kaupantäti oli näet vieraan vallan vakooja. He menivät pieneen mökkiin, jossa Saulia uhkailtiin pistoolilla. Mutta Saulilla oli taskussaan hätänappi. Hän painoi sitä. Kului 5 tuskastuttavaa minuuttia, ja sitten Sauli Niinistön salaiset SWAT joukot hyökkäsivät kaupantätin kimppuun, ja veivät hänet vankilaan.  Sitten Sauli kävi kaupassa ja osti sieltä karkkia ja limpparia.

LOPPU

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat