Moottoriurheilu-visailu

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Lainaus:
Jos tämmönen topic on jo niin lukkoon tämä vain.
Ja laitoin tuon vaan siksi, koska se näyttää suoraan kirjotetulta tällä viestilaatikolla. Mutta itse visaan: Tervetuloa Moottoriurheilu-visaan! Tässä visassa kysytään Moottoriurheilu-aiheisia kysymyksiä. Tässä olisi mieluiten Historia-Visailu tapainen tyyli, eli kuka tahansa voi kysyä kysymyksiä, mieluiten viimeiseen kysymykseen oikein vastannut. Minä täydennän sitten taulukon. Aloitetaan! Kuka voitti Formula 1:sten maailmanmestaruuden vuonna 1998?

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Sivut

Kommentit (101)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Ai niin, lunttaus on kielletyä!

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

En ehtinyt käydä täällä. No joo Häkkinen on oikein. PISTEET: Akunso 1 pt///////////Seuraava kysymys: Kuka johtaa tämän kauden MotoGp luokkaa? Muuten kysyisitkö Akunso seuraavan kysymyksen.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Ei ole. Kyllä kisaa MotoGp:ssä.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Jos huomiseen asti ei tiedetä vastausta, Akunso voi kysyä uuden kysymyksen.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Oikein! Akunso 1pt, Tuopp1 1pt. Akunso, kysyisitkö kysymyksen?

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tai voit sinäkin kysyä kysymyksen Tuopp1 koska vastasit oikein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat