Akkarin 1953 no 10

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Osaako joku sanoa suunnilleen keräilyarvoa kyseiselle lehdelle?

Löysin tuon äsken tuolta tavaroiden keskeltä, ja itse asiassa lehden kunto on aika hyvä. Mutta en löydä kyseistä lehteä mistään netistä!

Kommentit (4)

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Pah! Tämä topa taitaa olla täysi vitsi! Eihän tuo ole mikään keräilyharvinaisuus, ja hintakin on varmasti polkuhinta. Aivan normi Aku Ankka-lehti! Mutta kurkkaappas jos sieltä krääsäsi keskeltä löytyisi se suunnilleen yhtä vanha Aku Ankka-lehti, jossa on se ihme Lumikki-extra. Sehän on nykyään sellainen keräilyharvinaisuus josta saa suolaisen summan kahisevaa!

Vierailija

Eihän se mikään harvinisuus ole, ihan vaan ihmettelin sit, että missään netistä ei kyseistä lehteä löydy.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
fflyki
Eihän se mikään harvinisuus ole, ihan vaan ihmettelin sit, että missään netistä ei kyseistä lehteä löydy.

No käytähän aivojas ja ajattele asiaa. Miksi kyseistä Aku Ankka-lehteä ei löydy netistä? No ehkäpä siksi, että kuka rupeaa pistämään kaikkien ilmestyneiden Aku Ankka-lehtien kuvat ja tiedot nettiin? Joku hullu tietsikkanörtti ehkä? Sitä paitsi se ei ole mikään harvinaisuus!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yksittäisistä lehdistä ei varmaankaan useat ole kovikaan arvokkaita, mutta jos vaikkapa tuosta 1953 löytyisi kokonainen vuosikerta niin voisi ollakin jo hintaa varmasti tuolla. Toki onhan tuo lehti harvinaisempi kuin nyky päivän lehdet, levikki oli tuolloin vielä sen verran pieni.

Lehti toki löytyy netistä, mutta mitään hintoja noista ei ole missään. Kaikki Akkarien kannet sekä niiden sisältö löytyvät täältä: coa.inducks.org/index.php

Jatkossa kyselyt hinnoista hinta-arviot topiciin, kiitos.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat