Omat nettisivut- peli

Seuraa 
Liittynyt6.10.2013

Jes, vihdoinkin tämä viestiboksi pelaa, joten pääsen tekemään tämän.. Eli joo, tässä tulee tähän ohjeet.

Ohjeet nettisivulle

-Nettisivun tekeminen on simppeliä, mahdollisuuksia on monia, esimerkiksi tämä on eräs vaihtoehto:

IKeskustelutI IGalleriaI

Keskustelu nro. 3
Päivitys 1.0

Aapo101: "Mahtavaa! Saadaan vihdoinkin tälle uudistusta!"

--------------------------

Nelli: "Aapo, ootko jo oottanut tät..

Lue lisää:

Tämä oli vain esimerkki. Eli toisinsanoen AA.fi toimii esimerkkinä.

Pelin juoni

Sivut

Kommentit (83)

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Wau! Nyt tänä päivänä, 21.10.2013 (Joka on nimimerkkini vieressä), vanha kunnon viestiboksi on palannut! Nyt en juksaa! En varmastikkaan ole ainoa. Mutta tämä on mahtavaa! Kiitos Aku Ankan nettisivut! Pitäkää ehdottomasti Aku Ankan nettisivu tämä vanha kunnon viestboksi, en sitten tosiaan tiedä, oliko tässä vähän aikaa sitten oleva viestiboksi virhe vai uuden viestiboksin prototyyppi, (Luultavasti virhe), mutta pitäkää tämä vanha kunnon viestiboksi! :)

OswaldRabbit
Seuraa 
Liittynyt6.10.2013

Ok.

Eli:

Pelin juoni

Peliin mahtuu n. 15-20 kisaajaa, jotka alussa luovat omat nettisivunsa. Tehtävät koostuvat yleensä tämänkaltaisista:

"Sivuillesi on tullut trolli. Miten toimit?"

Tehtävissä on myös kirjoittelua ja muuta.

--------------------------------

Tehtäviä pyrin laittelemaan tiistaisin ja lopuksi sunnuntaina äänestetään voittaja, toiseksi tullut ja kolmanneksi tullut.

Bonuskierrokset

Jos kahdelle käyttäjälle tulee sama määrä pudotusääniä, niin alkaa bonuskierros, joka koostuu kolmesta eri osasta:

Haasteesta!

Mysteeristä!

ja..

Palopuheesta!

Voittaja saa keksiä haasteen ja toiseksi tullut saa keksiä Mysteerin.

Haaste sisältyy kysymyksistä, tai oikeinkirjoituksista, tai esimerkiksi sivusi "käyttäjän" marinasta.

Mysteeri on mysteeri, ennenkuin toiseksi tullut sen paljastaa.

Ja lopuksi Palopuhe, joka tarkoittaa tietenkin sitä, että pudotusuhan alla olevat kertovat, miksi heidän pitäisi jatkaa. Lopulta sitten äänestetään kahden tehtävän ja muun osallistumisen perusteella, kuka tippuu pois.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Oho, tämä viestiboksi on täällä. Miten voi olla todellista!Ja mulla se bugii. Ja mukana olen. Kuulostaa TOSI hyvältä.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

OswaldRabbit
Seuraa 
Liittynyt6.10.2013

Listaan tässä neljää käyttäjää odotellessani osallistuneet.

Roopesetä03

TouhuAku6

Tuopp1    ja

Yksi

Te, jotka olette jo mukana voisitte kertoa minkäkaltaiset nettisivut haluaisitte tehdä?

Tuoppi
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Minun sivun aiheena on sarjakuva, vähän kuin Aku Ankka, mutta sarjakuvan nimi on Tikru. 

Sivuilla on ainakin foorumi, pelejä, tietoa sarjakuvista ja Tikru-kauppa.

Sivun legendaarisiman käyttäjän nimi oli T1kruP0ika.

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Juu elikkä en ole vielä varma, mutta tässä ehdotuksia omiin sivuihin. Voitte myös ehdottaa mulle:

Aku Ankka.fi-foorumi-foorumi: Eli sivusto tai wiki joka kertoo tästä sivustosta. Nettiosoite olisi: www.akuankka.fi.keskustelu.foorumi.fi

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tai sitten Salmiakkian maan virallinen sivusto. Kumpi on parempi?

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tai sitten Salmiakkian maan virallinen sivusto. Kumpi on parempi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat