Pilaa aku ankasta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuulin youtubessa semmosen kappaleen kuin aku ankka laulu klamydialta ja sielä

oli jotaki muita aku ankka piloja.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

r.k.s kirjoitti:Onkohan yhen pila videon suunnitellu Aku.Ankka.313? Käykää kattoo sen profiilia! Ihan I-)

Ei taida ko.tyypin kapasiteetti riittää ees pilavideoon..hehhe totta, ihan I-)

Vierailija

Vince kirjoitti:

adz kirjoitti:Youtubessa on paljon roskaa.

Jep, se on oikea kaatis. Mut kyl siellä hyviä musiikkivideoita löytyy, siis eri bändien tekemiä.

Totta, jos on paljon roskaa, on paljon hyviäkin pätkiä.

Vierailija

Onhan siellä pilaa Aku Ankasta. Aina kun laitan youtubeen hakusanaks "Aku Ankka", nin sieltä tulee pelkkää pilaa. Sen takia kannattaakin hakea englanninkielisillä sanoilla niin löytyy kunnon animaatioita. Sellaista pilaa ei kyllä saisi Aku Ankasta tehdä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

mac ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

ake ankkuli kirjoitti:Kuulin youtubessa semmosen kappaleen kuin aku ankka laulu klamydialta ja sielä&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

nikorock on tehy sinne videon nimeltään: Aku Ankka ja ......marjat. Mutta se ei ole pilavideo. Huom(pisteissä on 6 pistettä tarkoittaa että siinä on 6 kirjainta ja se alkaa P

Minkähän takia sitten käyttäjän nimi on Ossirock?

Varmaan sen takia kun mun isoveli käyttää sitä. Siellä on myös Turtles videoita. Alkaa sanalla Ihqu mutantti Pissis kilpikonnat. Aku Ankka videossa sitten Nikorock on Aku Ankka ja mä Tupu Hupu ja Lupu. Mahtava video

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

mac ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

ake ankkuli kirjoitti:Kuulin youtubessa semmosen kappaleen kuin aku ankka laulu klamydialta ja sielä&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

nikorock on tehy sinne videon nimeltään: Aku Ankka ja ......marjat. Mutta se ei ole pilavideo. Huom(pisteissä on 6 pistettä tarkoittaa että siinä on 6 kirjainta ja se alkaa P

Ai niin se video ei ole pilaa aku ankasta se on nykykieltä. Ja mä en kiroile siinä yhtään Niko siinä kiroilee se voi vaikka todistaa. Mä pyydän sitä tuleen tänne.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

ake ankkuli kirjoitti:Kuulin youtubessa semmosen kappaleen kuin aku ankka laulu klamydialta ja sielä<br />

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

ake ankkuli kirjoitti:Kuulin youtubessa semmosen kappaleen kuin aku ankka laulu klamydialta ja sielä&lt;br /&gt;<br />

<br />

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat