Kannatatko peliblogia?

Seuraa 
Liittynyt26.10.2013

Niin siis eli olen tekemässä peliblogia. Kaikki kannattajat (yritän etsiä kaikki) saavat kunniamaininnan blogissa. Tulisin bloggaamaan vinkkejä eri peleistä (jopa esim. Aku Ankasta!) ja saa kysyä neuvoa!

Jos kannatat teet näin:

1. Kirjoitat tähän keskusteluun; kannatan!

2. Kirjoitan myöhemmin blogin URL-osoitteen ja ehkä jo kerron kunniamaininnat.

3. Ja saat kunniamaininnan (blogiin)!

Kiitos (ja saat myös kirjoitella mielipidettä + mitä haluaisit blogiin) :)

Sivut

Kommentit (95)

FinKing13
Seuraa 
Liittynyt26.10.2013
OswaldRabbit

En keksi tällä hetkellä mitään muuta, kuin Need for speed: Most wanted.

-Oswaldo dilla Galdo?-

Mulla on se peli (mun isällä). :) Kannatatko?

ajk master
Seuraa 
Liittynyt19.9.2013
FinKing13

ajk master hei! Haluutko Rayman Origins Wii:llä vai Rayman 3 tai Rayman Raving Rabbids PS2:della?

jos noi ei oo ainoot vaihto ehot niin rayman ps1,rayman2,rayman 3, rayman oringins,rayman legends,raving rabbids 1 tai rayman raving rabbids 2 mistä sitä tietoo sattuu löytyy mutta rayman 3 on ehoton suosikkini (mulla on rayman 3 ngc) eli voisit laitaa vaikka rayman 3 glitchejä salahuoneita jne. koska itselläni puuttuu rayman 3 hoodlum havocissa clearleaf forestista yks teensie häkki leptysin tornista puuttuu ja hymynaamoja puuttuu longest shortcut,knaarenien aavikko ja leptysin tornista :)

ajk master
Seuraa 
Liittynyt19.9.2013
FinKing13

Kiva, kaverillani on lainassa se Hoodlum Havoc (ei multa). :) Itelläni on Origins. ;D

jos olis vaikka cheat codeja rayman originiin (wii) ja laitaks sä kunniamaininnan sinne blogiin niille jotka kannattivat sitä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat