2013/43

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Olin kyllä pettynyt tähän lehteen. Odotin 52-sivuista suurta juhlanumeroa, jossa olisi esim. joku Barksin pitkä klassikko. Mutta ei. Korhonen olikin tehnyt tästä vain aivan tavallisen lehden. Eikä Korhonen edes saanut päättää koko lehden sisältöä, vaan se hänen Mummon mysteeri-sarjan neljäs osa tungettiin siihen. Huoh.

Arvostelen nyt vain aika nopeasti. Vicarin piirrokset ovat aina hyvät, niin myös nyt, mutta tällä kertaa Pat & Carol McGreal eivät oikein onnistuneet käsikirjoituksessa. Pojat lähtivät etsimään työtä ja lopulta kaikki menee pieleen. Liian yksinkertainen ja ennalta arvattava tarina. Tälle tarinalle annan kuiten kasin...

Mummon mysteerit ei ole kauheasti minua koskaan kiinnostanut. Mummon kuuluisi olla vain tavallinen mummo joka hoitaa maatilaansa, eikä mikään superetsivä Ankka... Mikki-tarinaksi tämä olisi paremmin sopinut. Kasi silti tällekkin.

Barksin todella vanha tarinakin oli liian yksinkertainen. Jotkut pitävät yksinkertaisuudesta, mutta minä en. Tykkään monimutkaisista tarinoista. Niinpä annan tälle vain seiskan.

Arvosanaksi joku 7 ja puoli, eli ei nyt kauhean hyvä...

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat