2013/44

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ai niin, tosiaan, olin unohtanut melkein koko Suomen kiertueen, vaikka sehän on ns. "pääaiheena" ollut koko vuoden!

Tämäkin Suomen kiertueen osa oli hyvä! Helsingissä olen monesti itsekkin ollut, joten tutut maisemat tuovat plussaa. Täytyy sanoa että on kyllä vaikeaa tuo Helsingin slangi. Eihän joistain lausesita saanut mitään tolkkua ;D Tällä kertaa Aku johdatti joukkua ja plussaa toi se että välillä käväistiin myös viimevuosituhannella. Ja Roopen katumus. Ja paljon pientä plussaa tuli sieltä täältä. 9 tälle!

Seuraavan tarinan käsikirjoituksessa Jan Kruse oli onnistunut hyvin! Hauskinta oli varmaan Pikku Apulaisen puuhat siellä taustalla. En tiedä kuinka moni tajusi, tai edes huomasi vitsiä, mutta ensin siis Pikku Apulainen pelasi jotain nyrkkeilypeliä, mutta vastustaja voitti ja Apulaiselta meni hermot. Niinpä hän löi pelin hahmoa ja hahmoa sattui oikeastikkin. Siltä se ainakin näytti. Myöhemmin apulainen olikin sitten pää ja jalka paketissa ja nyrkkeilypelin tilalla olikin vain kesämaisema. Muutenkin hyvä tarina, vaikka joissain kohdissa ennalta arvattava. Tälle sitten vaikkapa... öö... kasi ja puoli.

Hessu ja pieni vihreä mies... Murrystä en enää jostain syystä pidä. Pienempänä olin innostunut mutten nykyään. Juoni oli taaskin tylsä ja pälä pälä pälä... Seiska.

Rodriquesin piirrokset olivat muuten siinä jatkiksessa aivan M-A-H-T-A-V-A-T. Kun ruudutkin ovat hujan hajan eikä aina samalla lailla tylsästi, tuo se paljon plussaa tarinaan. Juonikin on ihan hyvä, muttei mikään paras. Piirrokset tuovat kuitenkin tooodella paljon plussaa, joten tarinan arvosana nousee johonkin ysiin.

Ps. Tässä Suomen kiertueen osat järjestyksessä parhaimmasta huonoimpaan:
1. Osa 3, Turku
2. Osa 1, Etelä-Pohjanmaa
3. Osa 5, Helsinki
4. Osa 4, Savo
5. Osa 2, Saimaa

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat