Kauppapeli 1.0

Seuraa 
Liittynyt26.10.2013

Hei!

Eli idea on sama kuin Valtiopeleissä mutta tässä pelissä luot oman kaupan! Voit ryhtyä ravintola-, kosmetiikka-, vihannes- tai mille tahansa muulle alalle! Voit luoda kampanjoita, aleja, varastotyhjennystalkoita tai muuta. Jos kauppasi lopetetaan voit myös aloittaa loppuunmyynnin.

Ohjeet:

1. Luot virtuaalisen kauppasi.

2. Ja hauskanpito voi alkaa!

Vinkki:

Voit myös käyttää kauppaasi joka on jo Valtiopeleissä! Voit myös luoda kokonaisen kauppaketjun! Kauppojasi voi myös olla monia, vaikka ne eivät olisikaan samaa kauppaketjua.

Kauppapeli 1.0 ei ainakaan toistaiseksi jää ainoaksi Kauppapeliksi.

Valtiopeli 6.2 (uusin versio): http://www.akuankka.fi/keskustelu/57135/ketju/valtiopeli_6_2

Iloisia kauppareissuja!

-FK13-

Sivut

Kommentit (211)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Minun ketjuni on MetroMarket. Siellä myydään kaikkea tukisukista taltta meisseleihin, ja porkkanoista puhelimiin.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

OswaldRabbit
Seuraa 
Liittynyt6.10.2013

Yhtiöpelissä on sama idea, mutta se tehtiin ennemmin, mutta anyway!

Valtiopelissä hyvin menestynyt multimiljardibisnes Culina Ry on rantautunut tänne.

CULINA:ssa myydään ruokaa ja juomia. CULINAA johdetaan CULINA Worldwidestä käsin. CULINA Worldwiden omaisuus (jos et ole valtiopelissä) on 5000 mrd.

FinKing13
Seuraa 
Liittynyt26.10.2013

Sivoa on myynyt jo huikeat 500 tuotetta (verrattuna siihen että aikaa on kulunut niin vähän)! Maailmanlaajuinen SivoaMarketRocket pitää juuri nyt suurta kokousta.

FinKing13
Seuraa 
Liittynyt26.10.2013

SivoaMarketRocket on valinnut myyntiin uusia SivoaLumo:ja. SivoaLumo -paketit sisältävät ties mitä yhdelle perheelle. Sivoa myy SivoaLumoja CULINAlle jos he myyvät CULINAPackseja.

ajk master
Seuraa 
Liittynyt19.9.2013

pelikauppa nimeltään PELIKAUPPA. siellä myydään konsoleja,ohjaimia ja pelejä (pelikonsolit ja pelit: wii,wii u,ps3,xbox360,ps vita ja käytettyjä vaihto pelejä/peli ohjaimia esim.käytetty ngc tai n64 ohjain tai peli) eli aivan normaali pelikauppa :)

OswaldRabbit
Seuraa 
Liittynyt6.10.2013

Aloitan alusta, unohtakaa CULINA teen uuden, hyödyttömämmän.

Koodarisivusto KodUS. Arvostelee pelejä ja myy oheistuotteita pelihahmoista. KodUS on osakeyhtiö, joka tavallaan myös luo tilauksesta tietokoneohjelmia. Esimerkiksi PaverPaint on KodUsin mittatilaustyö.

Tämän vuoden saldo oli 100 000, joista puolet käytettiin sijoittamalla uusiin laitteisiin. Tämä virhe osoittautui hyväksi, jonka jälkeen KodUsilla on ollut tilauksia. KodUS käyttää 25 000 euroa uuteen tietokoneohjelmaan; Wardiin. Loput 25 000 käytetään palkkoihin, josta jää käteen 10 000.Nämä käytetään sijoittamalla varmempaan yhtiöön.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat