Mtv Media

Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Mitä mieltä olette uudesta mtv3:sesta? Oliko vanha parempi? Mikä on lempi logonne?   Tällä hetkellä toimii tosi hyvin kun kesken uutislähetyksen mainostetaan puhumalla uutisankkureiden päälle ja näyttämälllä jalkapalloa kesken uutisten. :)

~Akunso, nopeampi kuin Alonso

Kommentit (14)

Tuoppi
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Eikö tän ois voinu laittaa Offiin? En tiedä.

Mun mielestä uus on parempi, paitsi pölllö lähti pois :(

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010

Itse pidän enemmän MTV3:n uudesta ilmeestä, Subin kohdalla en ole niin varma.

Niin ja mikä päällepuhumisjuttu? Minä kartsoin Subia kun MtV:n kanavatn uudistuivat. Piuheöilimella Puhelimella kirjoittellen pahoitteken typåja.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tykkään uudesta ilmeestä. Siihen ei ole vaan tottunut.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

eniten häiritsee se uutisten ilme. tunnusmusiikki on kamalan vaisu, se alapalkki jossa on uutisotsikoita, se on aivan järkyttävän hirveän kauhean kamala, vanha systeemi oli parempi, että ne menee jonossa mutta nyt siinä menee se ihme latauspalkki yms.... 

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Tylsä, olis ottanut pöllön takasin. Paras logo onb ollut silmää vinkkaava sininen pöllö.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Mua eniten harmittaa uudistuksessa se, että mainoskatkon jälkeen/ohjelman alkaessa lähti se kiva logo ja se pieni tekeminen, kitä se aina tekikään, pomppi, pelas jääkiekkoo.

Ja Subin ilme on ihan surkea! 

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010
ukuku

Itse pidän enemmän MTV3:n uudesta ilmeestä, Subin kohdalla en ole niin varma.

Niin ja mikä päällepuhumisjuttu? Minä kartsoin Subia kun MtV:n kanavatn uudistuivat. Piuheöilimella Puhelimella kirjoittellen pahoitteken typåja.

Katsoin Katsomosta äsken Seitsemän uutiset (näköjään vaihtuikin jo silloin) 3.11., mutta ei siinä mitään jalkapalloa tai päällepuhumista ollut.

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013

MTVn uusi logo on aivan hirveä. Muistuttaa liiaksi Alkon logoa. Ilme on kyllä muuten hieno. Samoin Subin logo ja ilme ovat hienot. Se on hauska kun tulee Simpsonit niin ne Homerin donitsi strösselit liimautuu kiinni siihen Sub logoon! :D

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013
LäPä7*

Juu, itsekin katsoin. Aika fail se jalkapallo juttu :P

Kyllä vanha oli parempi.

Juu, itsekin huomasin sen jalkapallojutun.

Paras logo on tietenkin vanha kunnon sininen pöllö.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan vain tiedoksi, kyllä se kaikista paras maikkarin logo ja alkutunnus on tässä: www.youtube.com/watch?v=DVHIW2KRSWc Ysärin puolivälissä syntyneenä vielä muistaa tuon tunnuksen loppuajat ennen Maikkarin uudistusta 2000-luvun alussa. Kyllä tuo vaan nostaa kylmät väreet pintaan, se vaan sen verran tuo paljon muistoja mieleen hyvistä ja menneistä ajoista, kun itse oli vielä pieni ja katteli enimmäkseen vain jotain lastenohjelmia. :D

Nykyinen logo muistuttaa alkon logoa enkä tykkää ollenkaan...

Joka tapauksessa keskustelu jatkukoon TV-topicissa. :)

http://www.akuankka.fi/keskustelu/11139/ketju/tv_topic

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat