Pelastetaan aa.fi-adressi!

Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Tälläinen idea syntyi tämän topicin tiimoilta: http://www.akuankka.fi/keskustelu/57165/ketju/pelastetaan_akuankka_fi

Eli mikäli kannatat seuraavanlaista adressia, kommentoi tähän topiciin "kannatan":

Tarkoituksena olisi saada Aku Ankka-lehden etusivulle iso juttu akuankka.fi:stä, kun aa.fi:n käyttäjäaktiivisuushan on tällä hetkellä surkeaa. Kun tarpeeksi moni käyttäjä on adressin allekirjoittanut, toimitan sen modeille/ylläpidolle/toimitukselle.

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

Sivut

Kommentit (83)

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Itse en kannata isoa sivun juttua, mutta toisenlainen mainos olisi tehokkaampi. Ajatelkaapa vuoden 2001 Aku Ankka-lehteä. Jokaisen lehden ylä kulmassa oli kurkistava aku ja teksti "2001". Ajatelkaapa jos tämä teksti olisikin joku käy kurkkaamassa akuankka.fi ja vaihtuvasti perässä -/keskustelu, -/blogit, mitä näitä nyt onkaan ja koko vuoden ajan. Mainoshan on silloin tehoava, kun se on iskevä, näkyvä, toistuva (pakkosyötetty), jolloin se jää mieliimme. Itse ainakin olen harvemmin kiinnittänyt huomiota kerran Savon Sanomien etusivun mainoksessa pyörähtäneeseen mainokseen mutta saatan tarttua esim. television mainokseen jota näen useasti ja karu totuushan on se, että täällä käyvät käyttäjät ovat jollakin tavalla kiinnostuneita Aku Ankasta.

Tuota kannattaisin! Kannattaisi teidänkin kannattaa!

Tsupikki ;D :3

FinKing13
Seuraa 
Liittynyt26.10.2013
ankkaetsivä
Kuinka kauan sinulla on ollut aa.fi -tili?

Jännä kysymys, mutta 29.3.2008 alkaen.

Ja kuutiksen idea oli vallan mainio.

Mulla pari viikkoa. ;) CubicGum, lisää tuollaisia ideoita!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Pitikö tuosta Kupikin viestistä tajuta jotain? Viestihän oli täynnä paikoitellen vain yksittäisiä sanoja. "tämä teksti olisikin joku käy kurkkaamassa akuankka-fi ja vaihtuvasti perässä..."

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat