Onko terrariaaps3lla

Seuraa 
Liittynyt26.5.2011

Nii olis kiva jos kirjoittelisitte että onksteil terrariaa ps3llaja niin voisin auttaa ja olis muutenkin kiva saada uusia kavereita eritoten jos on mikki niin olisin super iloinen joten kirjoitelkaa käyttäjä nimii niin voidaan pelaa

Kommentit (6)

jimi53
Seuraa 
Liittynyt26.5.2011

Onko terrariaa ps3lla
jimi53 (19:42 klo 19:42)

Nii olis kiva jos kirjoittelisitte että onksteil terrariaa ps3llaja niin voisin auttaa ja olis muutenkin kiva saada uusia kavereita eritoten jos on mikki niin olisin super iloinen joten kirjoitelkaa käyttäjä nimii niin voidaan pelaa

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
jimi53

anteeks ett on kaks samaa tekstii mut ylin oli mennyt pikku kirjoitus virhe joten paransin sen

Taitaapa olla sinulla "hiukan" enemmän kuin yksi kirjoitusvirhe...

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Ja minulla ei muuten ole mitään ihme terrariaa pleikkarilla. Että taisit nyt menettää sitten uuden kaverin. Mutta olisi ehkä ollut viisainta kysyä tämä offissa (Off-topic 7).

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pisteet ja välimerkit viestissä selventää viestiäsi kummasti. Kannattaa siis niitä käyttää niin viestejäsi on mukavampi lukea ja niistä saa paremmin selvää. Pieni vaiva sinulle, mutta hyöty muille on merkittävä. :) Samoin viestien lukeminen itse läpi ennen viestin lähettämistä karsii kirjoitusvirheitä huomattavasti!

Morgoth Lenovo

Mutta olisi ehkä ollut viisainta kysyä tämä offissa (Off-topic 7).

Ei offiin vaan ketjuun, jossa keskustellaan peleistä ja pelikoneista! Aiheeseen liittyvässä topicissa on paljon todennäköisempää löytää jokin toinen samasta asiasta kiinnostunut käyttäjä kuin offissa tai yksittäisessä topicissa. Älä siis neuvo väärin, vaikka hyvää tarkoittaisit. :) Tämänkin takia varamodeilu ei ole suotavaa, väärin neuvominen vain sekoittaa uusia!

Ketjun aloittaja voi siis jatkaa muita tästä pelistä kiinnostuneiden etsimistä tässä ketjussa: http://www.akuankka.fi/keskustelu/56445/ketju/pelit_ja_pelikonsolit_2

Toivotan onnea etsintään ja tervetuloa sivustolle!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat