Vastailetko Aku Ankan joulukalenterivisaan

Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

Laittakaa vaan kommenttii tulee

Owls are not what they seem.

Sivut

Kommentit (21)

sajako77
Seuraa 
Liittynyt18.2.2011

Mistä näitä uusia keskusteluita oikein tulee...

Itse en vastaile tuohon joulukalenteriin, sillä en halua saada Play station 3 pelikonsolia. Pifän enemmän Nintendosta. (:

Luulisin kuitenkin että tästä aiheesta voidaan keskustella tuolla Aku Ankan joulukalenteri 2013 - keskustelussa,joten tämä taitaa mennä lukkoon. Katso sitten ensi kerralla tarkemmin keskustellaanko aiheesta jossain.  En ole tietenkään aivan varma lukitaanko tätä.

(Tälläinen varamodeilu taitaa olla aika typerää, ainakin toisten mielestä.mutta nyt kun en keksinyt muuta niin neuvonpa nyt näitä uusia käyttäjiä). l:

AnkkalinnanMahtavuus
Seuraa 
Liittynyt4.12.2013

Kyllä mä vastaan joka päivä vaikka meillä on jo ps3 ja ps move ja paljon PALJON pelejä mut kyl toinen ois ihan kiva. Ku on kolme tvtä niin kyllä se jonnekin mahtuu ja sillä voi kato kattoo elokuvii

juustohiiri
Seuraa 
Liittynyt26.12.2011

Jep, vastaan kysymyksiin joka päivä. En tarvitse kylläkään ps3 mutta voihan sen sitten myydä jos sen sattuu voittamaan. Ja sehän on vain pääpalkinto, onhan kai sielä muitakin palkintoja...

ajk master
Seuraa 
Liittynyt19.9.2013
FinKing13

PS3 500 GB:n haluaisin mutta tuo oli 12 GB...

TOTTA.

(tossa palkinnossa oli aika paljon pelejä siis siinä oli kaks aivan mahtavaa peliä jotka on grand turismo 6 vai oliko se 7 en muista ja ratchet & clank into the nexus WOWWWWW XDXDXDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!)

minä en itse vastaa tuohon joulukalenteri visaan mutta kaverini vastaa joka päivä koska se tosissaan haluaa sen grand turismon :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat