Jouluperinteitä

Seuraa 
Liittynyt27.10.2012

Eli otsikko kertoo jo kaiken.Millaisia jouluperinteitä teillä on?

Meillä syödään hyvä jouluruoka(tavallisesti perunamuusia ja savustettua lohta).......(Nam tulee jo vesi kielelle kun ajattelee)Sitten meillä saunotaan,ja lopuksi TOTTAKAI käy joulupukki vieraisilla.Ja ainiin.meillä juodaan myö päiväkahvit ja kuunnelaan joulurauhanjulistus.

Kertokaa vapaasti.

Kiitos!

Kommentit (12)

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Minä en ainakaan tullut mollaamaan paitsi että tämä on ehkä vähän kuin Joulu-Topicin juttu tai sillain, mutta tässä perinteitä...:

Käydään yleensä joulukirkossa. Sen jälkeen joko syödään kinkkua ja erilaisia laatikoita sun muuta jouluruokaa tai käydään saunassa. Kuitenkin näiden juttujen jälkeen jaetaan ja avataan lahjat ja ollaa perheen kanssa höpötellään. Leikitään ehkä joskus lauletaan. Aamuisin mä katselen joskus erilaisia Joulupiirrettyja/ohjelmia ;D

Eipä varmaan muuta.. :)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Koko jouluaatto alkaa tietenkin kalentereiden availulla, jonka jälkeen on riisipuuroa aamupalaksi yhden mantelin kera. Ennen saunaan menoa olemme ulkona ja vietämme muuten aikaa, jonka jälkeen on jouluruoka, johon kuuluu kinkkua, kalaa, laatikoita ynnämuita. Ja tietysti meilläkin joulupukki käy (;

Ps. Tää topa ei oo ainakaan mun mielestä turha.

McDonald9
Seuraa 
Liittynyt27.10.2012
tupu,hupu,lupu ja rupu

Koko jouluaatto alkaa tietenkin kalentereiden availulla, jonka jälkeen on riisipuuroa aamupalaksi yhden mantelin kera. Ennen saunaan menoa olemme ulkona ja vietämme muuten aikaa, jonka jälkeen on jouluruoka, johon kuuluu kinkkua, kalaa, laatikoita ynnämuita. Ja tietysti meilläkin joulupukki käy (;

vähän samantapainen joulu ku meillä.

Ps. Tää topa ei oo ainakaan mun mielestä turha.

Vіerailija
Seuraa 
Liittynyt29.4.2010
McDonald9

APUAAAHHHHHH!Eikö tänne kukaan kirjota mitään?(Mä luulin et tää on hyvä idea,mutta ei tää vissiin ollutkaan) ):

Tällä sivustolla ei ole kovin suuret käyttäjäluvut.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
McDonald9
No eise silti oo ihan sama asia.

Ei ihan, nimittäin joulutopikki on aihepiiriltään laajempi kuin tämä. Sinne sopii siis kaikki keskustelu liittyen jouluun, oli kyse sitten lahjoista, ruuista, kalentereista, joulujuhlista, koristeista tai vaikka näistä perinteistä. Vaikka olenkin suuri jouluihminen itsekin, riittää yksi topic aiheesta.

Siksi lukkoon ja jatketaan täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelu/15586/ketju/joulu_topic

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat