Hauska tarina

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Historiaa:

Ensimmäisessä topicissa tätä kutsuttiin nimellä Tarina, jotka kukaan ei tiedä. Sen tilalle tehtiin Nurinkurinen tarina, koska ensimmäisessä topicissa aloitusviesti oli liian epäselvä. Mutta miksi tein vielä kolmannenkin version? Sääntöjä ei noudateta, koska kukaan ei voi katsoa sääntöjen muutoksia sun muita, muiden viestejähän tässä tarinassa ei saa katsoa. Tarkoituksena on siis kirjoittaa tarinaa, muttei saa katsella toisten viestejä. Näin tarinasta tulee hauskempi! Nyt olen tehnyt kuitenkin tämän kolmannen osan, ja tämän pitäisi toimia. Kerron uusista säännöistä sun muista toisessa topassa, jonka teen kohta.

Idea:

Minä annan siis ensikisi tarinan aiheen Hauska tarina - Ilmoitukset topassa, jonka teen kohta. Sitten kirjoitatte yksi viiva kolme lausetta, mutta ette katso toistenne viestejä. Näin ette tiedä mitä tarinassa on aiemmin tapahtunut. Kun kaksi viikkoa on kulunut, kokoan kaikista yksittäisistä viesteistä yhden pitkän ja hauskan tarinan. Tietenkin topaan Hauska tarina - Ilmoitukset. Samalla annan uuden aiheen. Jos joku kirjoittaa viestin joka ei liity millään tavalla tarinan aiheeseen, sitä ei oteta mukaan tarinaan. Muistakaa siis kädä ilmoitus-topassa ja lukekaa viestini tarkasti.

Säännöt:

- Ei kurkita muiden viestejä
- Ei spämmäystä. kuten: "Afhihgagiahiughai"
- Ei yhtäkkisiä järjettömiä juonen käännöksiä, kuten: "Aku tippui alas ja kuoli"
- Muistakaa käydä ilmoitus-topassa!
- 2-3 lausetta per viesti!

Aloitetaan!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (39)

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Eli kirjoitetaan tänne??

Oli kaunis päivä. Aku päätti käydä Iineksen kanssa piknikillä.

Don't waste your time, or time will waste you

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Touhon auto hajosi ja vei sen Hessulle korjattavaksi.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat