BURGER KING! :D

Seuraa 
Liittynyt24.9.2013

Helsinkiin avataan huomenna Burger King pitkän tauon jälkeen. Tässä keskustelua Burger Kingistä, aiotko mennä, oletko käynyt sellaisessa ulkomailla ja muuta Burger Kingiin liittyvää.

Kommentit (8)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

JEE! Lähdenkin huomenna polkemaan pyörällä 300 kilsaa syömään kiinassa valmistettuja esanssipurilaisia. äks dee

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
Arttu Ankanpää

JEE! Lähdenkin huomenna polkemaan pyörällä 300 kilsaa syömään kiinassa valmistettuja esanssipurilaisia. äks dee

Ne sisältävät 25% raikasta aspartaamia, 10 000 000 e-koodia joista kaksi kolmasosaa piti kieltää lailla vasta tänään, koska Burger King avattiin (niiden olemassaolosta ei edes tiedetty; tulisiko itsellesi mieleen valmistaa väriainetta jääkarhun maksasta?) ja puolikkaan aivosyövän, unohtamatta tietenkään ravitsevia ainesosia 40% ihraa ja 35% suolaa. Se tekee 2,95% miinus arvolisävero, arvolisäkilovero ja kuljetuskulut Nigeriasta! Nauttikaa ateriastanne!

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Turha
Seuraa 
Liittynyt27.1.2013
Lucar Nro. 1
Arttu Ankanpää

Ne sisältävät 25% raikasta aspartaamia, 10 000 000 e-koodia joista kaksi kolmasosaa piti kieltää lailla vasta tänään, koska Burger King avattiin (niiden olemassaolosta ei edes tiedetty; tulisiko itsellesi mieleen valmistaa väriainetta jääkarhun maksasta?) ja puolikkaan aivosyövän, unohtamatta tietenkään ravitsevia ainesosia 40% ihraa ja 35% suolaa. Se tekee 2,95% miinus arvolisävero, arvolisäkilovero ja kuljetuskulut Nigeriasta! Nauttikaa ateriastanne!

Kommunistisesta näkökulmasta tämä on hyvä. Tosin Se olisi parempi kuljettaa Syyriasta, joka on kaunis paikka varsinkin tähän aikaan. Lisäksi pihvissä saattaa olla höystöä. Pari luotia ja kaatuneen muslimikapinallisterroristin likaista verta johon sekoittui myös kaunis räkäklimppi.

-Turhia topiceja jo vuodesta 2013!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat