Jos Disney lopetettaisiin, joka on aika epätodennäköistä tällä hetkellä, niin miten reagoisit asiaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä luultavasti suuttuisin ja mustaksi muuttuisin.

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

AAAARRRGGGGHHHHH!!!!!

AAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHH!!!!!

ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄÄ!!!!

Maailmanloppu ei ole mitään Disneyn lopettamiseen!!I-)I-)I-)I-)I-)

Vierailija

Älä edes puhu tuollaista.. Kamalaa.. Lähettäsin sinne monta palautetta, mutta että Disney lopetettaisiin, sitä ei voisi tapahtua. :--D

Vierailija

no ehkä ne disneyn sarjakuvien tekemisen lopettaa 100 vuoden päässä nii tai vielä paljon myöhemmin mut reagoisin aika vihaisesti

Vierailija

Kimba´sMate kirjoitti:Itse olisin tyytyväinen.Nykyään Disney tekee aivan huonoja jatko-osia klassikoille(bambikakkonenyäk)ja Pixar tekee uusia tylsiä tietokoneleffoja.Disneyhän tekee usein vanhoista saduista leffoja.Nehän voi lukea myös kirjoistakin.Walt parkahan pyörii jo haudassansa noiden jatko-osien määrästä.Viidakkokirja 2, Bambi 2 ym.Ja Leijonakuningas 2 ja 3!Ei voida mitenkään olla uskollisia vanhoille klassikoille, vaan lisää rahaa ja jatko-osia!Onhan Disney aivan mahtava, mutta liian pitkälle ollaan jo menty.Uskallan jopa sanoa paremmaksi vaihtoehdoksi lahjoittaa varat kehitysmaihin, orpokotiin, tai muihin tarkoitukseen, kuin tuottaa iloa muille piirrosleffoista.Se olisi ainakin kunnioitettava lopetus Waltin mahtavalle uralle.

Olen samaa mieltä Kimbas´Maten kanssa että jatko-osia on aivan liikaa mutta Sitten aika moni asia ja lehti ja animaatiot loppuisivat ja myös jotkut Akkari-piirtäjät menettäisivät työnsä. Mutta en usko että Disney-yhtiö lopettaa vielä vähään aikaan töitänsä koska Varmasti joku nostaisi kapinan ja vetoomuksen yhtiöiden herättämisestä. En haluaisi että sitä lopetetaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat