GOOGLE

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Oletteko seurannut Googlen surkeata tilanetta!? Google on kieltänyt "Let's Play"den teon YouTubeen Nintendon ja Segan avustuksella! Mitä hittoa? YouTubeen ei saa enää tehdä pelivideoita tai videosi joutuu Bänäänisaarille. Ja jos haluaa ladata videon, pelifirmalla pitää maksaa paljon rahaa ja sekään ei välttämättä auta. Tosi on, että kun saa sopimuksen YouTuben kanssa, jokaisesta videon katsojasta annettaan noin euro. No, vaikka Nintendo on julkaissut Super Mario 3D Worldin ja vaikka Cobanermani456 saa jokaisesta katsojasta rahaa, eikös se vähän loukkaa Nintendoa? Nyt pitää aloittaa "kapina"! Google on ihan surkea! Äsken tuli Google + joka on ihan surkea ja nyt kopiointilaki! 

Täällä voit äänestää tämän typeräin lain pois:

change.org/petitions/youtube-remove-the-youtube-content-id-system (Tapahtuu hirveitä jos tuli linkki)

youtube.com/watch?v=emKf5olE4bk (Ja edelleen tapahtuu hirveitä. Ei bännejä kiitos modet!)

Google on ihan surkea muutenkin. Tässä topicissa voitte puhua Googlen ja YouTuben tilaneesta ja ihan muutenkin Googlesta. En laittanut tätä Youtube-topiciin, koska tämä asia on hirveä ja liittyy itse Googleen. 

"GOOGLE IS DESTROYING EVERYTHING ABOUT VIDEO GAMES" lainattu Youtubesta.

Kiitos jos keskustelette tästä, koska tämä on maailmanloppu.

-Touhis, joka vihaa Googlea

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Kommentit (8)

DuckBox 360
Seuraa 
Liittynyt13.3.2011

Ei minkäänlaisia perusteluja google+:san morkkaamies + itsekeksittyjä tarinoita lets play-videoiden kieltämisestä. Ei minkäänlaista perää noilla sun jutuilla.

Epäilen muuten että käyttäjä "Vesiposti" on D10:n (Daniel10) omistama käyttäjä,sillä Vesipostia näkyy lähes poikkeuksetta aina myötäilemässä D10:n topicceja,ja viestejä,ja Vesiposti dissailee jatkuvasti D10:n "vihamiehiä".
haista kakka t:kikki hiiri

DuckBox 360
Seuraa 
Liittynyt13.3.2011

morkkaamiseen*

Epäilen muuten että käyttäjä "Vesiposti" on D10:n (Daniel10) omistama käyttäjä,sillä Vesipostia näkyy lähes poikkeuksetta aina myötäilemässä D10:n topicceja,ja viestejä,ja Vesiposti dissailee jatkuvasti D10:n "vihamiehiä".
haista kakka t:kikki hiiri

Tuoppi
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Joo-o, Googlehan esti Microsoftin tekemän Youtuben Windows Phonelle. Mukamas haluavat tehdä vain Androidille ja iOS:lle. Aika typerää Googlelta. >:(

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Donaldduck2000: Seuraa aloitusviestiä.

Lainaus:
Oletteko seuranneet Googlen tilannetta?

Siellähän on ollut ennen tätä kopiomissopimusta, että "Google+ on surkea", "Bob a tämä tankki rakentaa armeijaa YouTubea vastaan". Minun ei ollut tarkoitus laittaa linkkiä, mutta kun ne siinä on, niin klikkaa.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:

Täysin perusteetonta Googlen haukkumista.

Tekijänoikeuksista ihan samaa mieltä, eihän tuo edes ole mikään uusi juttu. Iät ja ajat YouTubesta on poistettu "tekijänoikeuksia rikkovia" videoita.

Mutta siitä pitää Googlea haukkua, että se yrittää joka välissä pakottaa käyttämään typerää Google+:aa.

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Herse: Käyttäisin riemusta kiljuen Exploleria, mutta koneeseemme ei olla laitettu uutta Adobe Flashia, joten YouTube ei näy joten kun Mozillakin tarvitsee Adobe, on vain Chrome. Nytkin käytän Chromea.

Onneksi Google Kääntäjä korjattiin. Vähän aikaan se ei antanut äänituloksia käännöksille. Oli hauska kuulla käännös "The Fox" biisille.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Monihan sitä Googlea mielellään dissaa, mutta tosiasia on, että harva suostuisi elämään ilman sen palveluja. Näin muutamia mainitakseni: YouTube, Gmail, Google Maps, Android, Google Translate, Google+, Chrome, Google Earth, Google-haku ja Picasa-verkkoalbumit. Itse sanoisin että Google Maps, YouTube ja Chrome ainakin ovat omilla aloillaan hyvin kehittyneitä palveluja ja on hankala löytää niille niiden veroista vastustajaa. YouTubessa tosin alkanut ärsyttää kasvava mainostus.

Ja mitä tulee Exploreriin, kun aikoinaan käytin sitä, olin siihen tyytyväinen mutta jahka löysin Chromen, alkoi IE vaikuttamaan jurakautiselta... Firefox löytyy koneesta mutten siitäkään erityisesti diggaile.

-arska-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat