Saisiko Aku Ankassa olla enemmän jalkapallo-aiheisia jaksoja? Entä saisiko Aku Ankkaan tulla jääkiekko-aiheisia jaksoja???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Enpä tiedä niistä jääkiekko-jaksoista, mutta jalkapallo-jaksoja voisi ilman muuta tulla akkariin!:)

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Molempia saisi tulla enemmän varsinkin jääkiekko tarinoita kun niitä ei ole ollut paljoa . Ja onhan hauska lukea niitä nimiä

Eemu Selaani = Teemu Selänne , Vannesaari= Edwin Van der sar .

Vierailija

Lätkää olen lukenut Akkareissa ehkä vain n.8 tarinaa, eli niitä saisi ainakin tulla enemmän. Jalkapalloa myös, etenkin Ylävirran yritystä! Joku sanoi, että kumpaakin tulee aina, kun on jotkin arvokisat. Jalkapallon kohdalla se on noin, eli futista tulee kahden vuoden välein.(Voi sitä muulloinkin tulla, mutta yleensä vain vähän.)Jääkiekon kohdalla tuo ei kuitenkaan päde, ainakaan minä en muista, että joka talvi olisi ollut lätkää. Voi tietysti olla, että sitä tulee vain talviolympialaisten aikaan, emt. Siis:

Molempia lisää!

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Lätkä tarinat ovat juuri todella hyviä. Futis tarinat eivät ole suosikkejani, mutta menettelevät.

Itse harrastan jääkiekkoa joten tottakai toivoisin enemmän jääkiekko- sarjoja. Toivoisin myös enemmän jalkapllo sarjoa, ne ovat useimmiten tosi hyviä. Pidän etenkin Mortti ja Vertti jalkapallo sarjoista. :)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sehän sen monta kertaa tekee hyväksi esim. futisjaksot, kun niitä ei ole joka lehdessä. Mut voishan niitä tulla hieman lisää ja vois nyt ehkä jokusia jääkiekkosarjojakin olla Akussa hieman enempi varsinkin talvemmalla..

Vierailija

no minä pidän lätkästä joten lätkä tarinoita saisi olla talvisin ja ankkalinnalla pitäisi olla oma lätkäjoukkue.mutta jalkapallo tarinatkin on yleensä ihan hyviä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat