kuinka usein ostatte taskareja ja roope setiä

Seuraa 
Liittynyt22.12.2013

kuinka usein ostatte taskareja ja roope setiä.itse ostan niitä yleensä silloin kun on rahaa ja jaksaa käydä kaupassa ja silloin kun saa semmotteen vähä niiku kohtauksen   että haluu suurentaa kokoelmaa tai silloin kuin huvittaa ja silloin kun uusi taskari tai roope setä ilmestyy

Sivut

Kommentit (23)

KaukoJulma
Seuraa 
Liittynyt7.12.2012

Eipä oo tullu osteltuu... Taskareita isoveli on kyl aika paljon tainnu ostella (Öhöm... En ollu syntyny, en tiiä ostiks ite vai kuka) ja Roope-setiä on tilattu isoveljelle ja isosiskolle. Mullekki on tilattu Roope-setää Nalle Puhin tilalle, mut niitä tuli 2 tai 3 numeroo vaan.

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Se riippuu. Jos on joku hyvä tupla TASKARI esim tää uusin sormuksen narrit nii ostan. Normi TASKAREITA en yleensä osta kovi usein.

sit joulu synttäri lahjaksi saan sellaisia.

oho tulipaS pitkä teksti . Ja vastaus santtuk kysymykseen

n. Kerran kuukaudessa 

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Saku Vankka
Seuraa 
Liittynyt21.5.2014

Ostan taskareita aika paljon, noin pari kertaa kahes viikos ehkä. Ja Roope-Setä tulee mulle (sain sen viime vuonna synttärilahjaks). Mulle tulee myös Aku Ankka Extra. Sain sen joululahjaks viime jouluna.

Eli aika paljon. :D

Rane oli täällä

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Hän oli täällä

Josefin e
Seuraa 
Liittynyt22.3.2014

Eilen tuli ostettuu taskari ja tänäänkin taidan ostaa,mut en yleensä ostele mul onkin vaan sieltä täältä numeroita esim:105 120 ja silleen mut en siis tarkota et mul ois noi.

PÖÖ!  

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat