Roope Ankan elämä ja teot

Seuraa 
Liittynyt16.8.2010

Hei löytyykö teiltä kirjahyllyn kätköistä Don Rosan kirjoittama Roope Ankan elämä ja teot jos löytyy niin tänne vaan viestiä ja kommenttia mitä mieltä olette. P.S Myös ne jotka lukivat keväällä Akkarissa näitä jatkareita perustuen Roope Ankan nuoruuteen voivat myös kommentoida. (en halua yhtään kommenttia ei löydy)

Kommentit (7)

JackAnkka
Seuraa 
Liittynyt1.10.2012

Kerrankin asiallinen topic uudelta käyttäjältä. Edistystä.

Löytyyhän minulta nuo opukset. Alkuperäinen Elämä ja Teot 1. painoksena, sekä nuo uudemmat painokset siis osat 1 ja 2 kotelossa. Alkuperäinen on kaikista arvokkain, siis se ruskeakantinen.

Itse pidin kovasti tarinoista ja ennen kaikkea Rosan yksityiskohtaisesta piirrostyylistä. Kaikistellen mahtava teos.

Tuoppi
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Eipä löydy (ihme), mutta kirjastosta oon pari kertaa molemmat lainannu, ja hyviä olivat. Akkarissa ne oli, ja ensimmäiseen kertaan jätin tarinan lukematta. En jaksanu lukea sitä miljoonatta kertaa.

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

Väiski1
Seuraa 
Liittynyt16.8.2010
JackAnkka

Kerrankin asiallinen topic uudelta käyttäjältä. Edistystä.

Löytyyhän minulta nuo opukset. Alkuperäinen Elämä ja Teot 1. painoksena, sekä nuo uudemmat painokset siis osat 1 ja 2 kotelossa. Alkuperäinen on kaikista arvokkain, siis se ruskeakantinen.

Itse pidin kovasti tarinoista ja ennen kaikkea Rosan yksityiskohtaisesta piirrostyylistä. Kaikistellen mahtava teos.

Minullakin tuo ruskeakantinen. Niin Rosalla on omaperäinen piirrostyyli josta monet pitävät (olen Rosa-fani).

Grazy Duck
Seuraa 
Liittynyt10.12.2013

Kyllähän niitä on tullut etsittyä, hiirenloukut ovatkin vaikeampia läytää (siis pieni mikki kuvassa)

Itsellänikin on tuo ruskeakantinen. Siinä on mielestäni parempi kuvitus ja väritys kuin uudemmissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat