Ankkain Suomi-retki jatkuu!

Sivut

Kommentit (16)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tampere tai nyt kun tarkemmin ajattelen niin Ahvenanmaakin olisi ihan hyvä paikka... Eli Tampere tai Ahvenanmaa!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Voi kuilkaapa. Kuopio sen olla pitää. Meillä on upeat Puijon metsät ja Puijo torni. Sitten meillä on kaunis tori. Lisäksi komeat vesistöt vetävät ankat tänne. Sitten meillä on naapurikuntana Siilinjärvi. Vuoden rumin kunta vuosimallia enmuista. Ahvenanmaa kyllä olisi mukava. Onhan siellä Pommern ja Kastelholma. Ja Taffelin tehdas.

Tsupikki ;D :3

Ingrid McAnkka
Seuraa 
Liittynyt13.1.2014

Minä taas haluaisin että matkattaisiin Vantaalle tai Espooseen... Kyllähän olisi myös kiva jos he matkaisivat Tampereelle tai Keuruulle tai Jyväskylään.... Ne kaikki ovat kivoja kaupunkeja!!

Inkku McAnkka

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

haluaisin ett ankat tulisivat porvooseen, vantaalle tai ahvenanmaalle, ja tampere kävis myös. Eniten haluaisin että ne tulisivat Porvooseen (Koettakaapa arvata syy) 

Yksi
Seuraa 
Liittynyt10.9.2012

Mielestäni ankat voisivat käydä vielä ainakin Tampereella, Ahvenanmaalla ja Oulussa. Kaikki kolme ovat ympäristöltään, nähtävyyksiltään ja kieleltään erilaisia ja mielenkiintoisia vierailupaikkoja. Lisäksi varmaan noita satojatuhansia alueilla asuvia ihmisiä ilahduttaisi kotiseudulle sijoittuva ankkasarjakuva. Toki sitten olisi monia muitakin hyviä paikkoja.

Eihän sitä tiedä, piirtääkö Korhonen Ankkain Suomen-kiertue kakkosen vaikkapa Akun satavuotisjuhlavuodelle tai Aku Ankka -lehden 70-vuotisjuhlavuodelle.

_Yksi_

Yξ - 1 - Yksi

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Virrat olisi kiva paikka ankoille, täällä kun on Toriseva ja Toisvesi ja Perinnekylä. Mutta mitenkäs ne nyt tänne tulisivat, yksi ääni ei paljoa vaikuta.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat