Nokkapokka takaisin TV-ruutuun?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nokkapokka on hyvä ohjelma. Harmittaa kun sitä ei enää tule telkusta. Toivottavasti tulee takaisi telkkuun.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Nokkapokka ei ollut kyllä niin hyvä kuin esim. Ankronikka. Mielestäni Ankronikka ansaitsisi paluun TV:seen, ennemmin kuin Nokkapokka.

Vierailija

Tri. Vanukas kirjoitti:Nokkapokka oli ihan kiva. vois se palata

jooo ihan hyvä ohjelma mutta Ankronikkka parempi

Vierailija

Nokkapokka oli mielestäni HUONO.Kenen idea oli tehdä ankanpojista teini-ikäisiä?Sarjakuvahahmot eivät koskaan vanhene mutta tuossa oli varmasti tehty "poikkeus".Itse Ankanpojat ovat parempia vain niissä 10-vuotis olemuksissaan.Myös Roopelle(onko tuossa sarjassa edes Roope mukana?) ei löydy oikeaa ääntä joka oikeasti sopisi sille.Minulle tulee mieleen aivan Ankronikan Ankanpojat, jotka kuulostivat hirveiltä suomalais-dubeilla.Myös se varmasti laitettaisiin Neloselle ennen koulun alkua, ja alkaisi varmasti kello 7, joka olisi sula mahdottomuus minun kaltaiselleni unilukkarille...

Vierailija

mutta kyllä vanhat aku klassikot on parhaita paitsi jos ne on niin vanhoja että mikki vain laulaa siinä jotain ne on parhaita klassikoita missä jotkut kilpailevat tai tekevät pilaa toisilleen!:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat