LEGO Elokuva

Seuraa 
Liittynyt24.9.2013

Eli keskustelua pian tulevasta LEGO Elokuvasta, esimerkiksi hahmoista trailereista, Lego seteistä, videopelistä ja kaikesta muusta elokuvaan liittyvästä.

Sivut

Kommentit (25)

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013
Akunso

Tulee olemaan hyvä.

Samaa mieltä! Itsekin aion ostaa sen videopelin, muutaman setin ja sitten vielä niitä Lego Minifigures The LEGO Movie-ukkeleita.

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013
Roopesetä03

Tulee olemaan hyvä, varsinkin kun teen itsekin LEGOilla Stop Motion-filmejä. Varmaan ostan sen videopelin:D

Ootko laittanut niitä YouTubeen?

Serd
Seuraa 
Liittynyt8.12.2013
Akunso

Aion kyllä katsoa, vaikka olen kohta 13.v :D

Aikuisuus on sitä kun ei häpeä lapsellisia asioita.

Oma mielipiteeni elokuvasta: Tuskin katson Legot eivät enää kinnosta ja dubaukset ovat ihan kamalat!

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Kyllä oon menossa kattoomaan sen. Koska oon kova fanittamaan legoa. Sain synttärilahjaksi yhen sellasen rasian. Ja sain myös 3 Minifiguria siihen leffaan liittyen. Menen varmaan hiihtoloman tokana päivänä katsomaan sen. Ja kai se Videopelikin pitää ostaa, jos se on wiille tai koneelle. (Tietääkö joku?) 

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013

Tänään kävin katsomassa. Tosi hyvä elokuva vaikka oli hieman sekava, tapahtumat meni nopeasti, ja jotkut hahmot olivat pienemmässä osassa kuin odotin, esimerkiksi vuosimallia 1979 oleva avaruusmies Benny ja jättimäinen merirosvo Metalli/Teräsparta. Eräs hieno yllätys oli Mestarirakentajien salissa muutaman sekunnin ajan esiintynyt Milhouse Simpsoneista Lego-ukkona. Onkohan tulossa Lego The Simpsons-setteihin ja/tai Lego The Simpsons Minifigures Series13:aan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat