Sotshi 2014

Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Viikko kisoihin, niin tälläisen päätin pykätä.

Vuoden 2014 talviolympialaiset järjestetään Sotshissa, Venäjällä. Venäjä ei (jos oikein muistan) ole järjestänyt talviolympialaisia ennen tätä.

Tässä topicissa siis keskustelua kisoista. Suomessa kisat televisioi Yle, ja tuhti paketti urheilua on tarjolla. Meitä kiinnostaa erityisesti jääkiekko, mutta myös muut lajit, ja etenkin lumilautailusta on odotettavissa mitalia. Hiihdossa naisten sprintissä on myös täydet edellytykset mitaliin. Miten käy, se jää nähtäväksi.

Yritetään pitää keskustelun pääpaino urheilussa, ja jätetään Venäjän ihmisoikeusasiat vähemmälle.

-Tuoppi

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

Kommentit (5)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Miksi ei puhetta ihmisoikeuksista. Nehän ovat nousseet kisoijen isoimmaksi aiheiksi.

Katsotaan tuleeko kisoista niin hyvät, kuin budjettilla saa, 200 miljardilla (olenko oikeassa?). Tämä on ihan järketön summa. Mutta pääaiheeseen. En usko, että Suomi ottaa kultaa jääkiekosta, vaan vähintään pronssia niinkuin viimeksi.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Herseman
Seuraa 
Liittynyt26.10.2012

Koko olympialaistapahtuma on suurta teatteria huomion siirtämiseksi pois maan ongelmista.

Tiedetään, meni ihmisoikeusasioihin, mutta menenkin tästä roskiin.

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013
TouhuAku6

Miksi ei puhetta ihmisoikeuksista. Nehän ovat nousseet kisoijen isoimmaksi aiheiksi.

Katsotaan tuleeko kisoista niin hyvät, kuin budjettilla saa, 200 miljardilla (olenko oikeassa?). Tämä on ihan järketön summa. Mutta pääaiheeseen. En usko, että Suomi ottaa kultaa jääkiekosta, vaan vähintään pronssia niinkuin viimeksi.

Oli 38 miljardia ainakin.

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013
TouhuAku6

*enintään

Minä ajattelin tehdä taas, niinkuin pari vuotta aikaisemmin, kesäolymppialaisista olymppiailaiset ankan siivellä piirrustuksia, joissa Aku osallistuu lajeihin.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

HAHAA! :DDDD Oli se komea näky kun saksanpoika kellahti kumoon, ja roimahti remakkoihin liekkeihin, kun bensatankki rähähti. Hyvä suomi kolme hopeaa ja kulta "Niin sitä pitää" Tuossa tuli päivän naurut, kun kaveri sanoi sprinttiä katsoessa "Suomelle saattaa tulla kaksi mitalia, kuIlista en ole niinkään varma" :D

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat