Tanki online topic

Seuraa 
Liittynyt10.9.2013

Kertokaa jos pelaatte tanki onlinea. Itse pelaan ja ukkoni nimi on jammiiee, pytäkää kaveriks!

Kommentit (8)

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Jos olisin hiidenkirnu sanoisin: tanki online on peli siinä missä muutkin joten jatketaan yleisessä peli topassa. Joskus kun joku teki topan world of the tanks pelistä niin hän sanoi noin,laittoi sen lukkoon, huusi hiiop ja maata polkaisi ja kuoli aikaisin( ei nyt sentään)

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Lisäksi on huomioitavaa, että tälläinen topa on jo. Eikä mielestäni otsikon perään ole välttämätöntä laitta tuota topic sanaa.    Mutta nyt, annan oman Tanki online ukkoni teistä nopimman haltuun. Voit siis vaihtaa sen salasanaa, ja saat tietenkin sen sitten omaksesi! Nerokasta, vai mitä? No niin, ukkoni nimi on melkor00 ja sen salasana on bonnie ja ukollani on paljon timantteja, ja sotilasarvo on kolme väkästä. Olen mainostanut tätä AINAKIN offissa sekä toisessa Tanki online topassa. Adios!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
poparu: Joskus kun joku teki topan world of the tanks pelistä niin hän sanoi noin,laittoi sen lukkoon, huusi hiiop ja maata polkaisi ja kuoli aikaisin( ei nyt sentään)
XD Tuo oli yksi hauskimmista viesteistä aikoihin mitä olen nähnyt XD Tuli vain hauska mielikuva XD Äitini tuossa vieressä varmaan ihmettelee miksi aloin yhtäkkiä hihittämään.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014
Duck07

On tarkoitus puhua tanki onlinesta!!!!!

öhöm. Saanen huomauttaa että harvat tänne kommentoivat katsoS kaikki ovat toisessa tanki online topassa. Itse en kyseistä peliä pelaa. Kerran pelsin se taisi olla ainoa kerta. Että tällästä. Vähän oudompaa huumoria.

Po pa ru

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

GubeDuck
Seuraa 
Liittynyt28.9.2013

XD pelasin tuota peliä joku 2 vuotta sitten. Mulla on nyt kaikki tykit ja telat auki tossa pelissä timanteista en tiedä. Annan itekki mun tunnuksen nopeimmalle koska oon kyllästynyt jo ajat sitten tohon peliin. Nimi on tappaja120 ja salasana on samurai22.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat