Eikö kukaan tykkää Mikistä?

Seuraa 
Liittynyt5.2.2014

Minusta Mikki on hyvä hahmo eikä yhtään ärsyttävä.

Sivut

Kommentit (37)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Floyd Gottfredosinin piirtämät wanhat Mikit ovat todella hyviä, samoin uudemmat, varsinkin Byron Ericksonin käsikirjoittamat Mikit! Muista en sitten niin pidäkkään. Paul Murry on ihan hyvä,mutta useimmat uudet Mikki-sarjat ovat kyllä aika huonoja...

Tästäkin on muuten jo tuhat ja yksi topcia.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Romano scarpan Mikit on parhaita. Myös Floyd gottfersonin on ihan hyviä. Ja carl barksin mikkikin on myös hyvä. Muuten en hirveesti mikistä välitä. Paitsi myös animaatioissa se on ihan ok.

Nessie Lochness
Seuraa 
Liittynyt12.2.2014

Mikki on nokkela, älykäs ja yritteliäs - eikä hän koskaan lannistu. Amerikkalaiset arvostavat näitä ominaisuuksia, ja monessa muussakin maassa kuin Yhdysvalloissa Mikki kuuluu suosituimpiin hahmoihin. Taitaa olla jopa suosituin monessa paikassa. Suomalaisiin vetoaa ehkä enemmän Akun epäonnisuus - vaikka yleensähän Akullekin käy lopulta hyvin. Itse pidän kyllä Mikistäkin kovasti.

GULLE
Seuraa 
Liittynyt14.5.2011
Pois pakkoruotsi

Flyd gottfredsonin Mikki on hyvä, muuten en tästä siima hännästä pidä.

Po pa ru

Yhdyn P. Pakkoruotsiin.

Kuka tietää?

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Nyky-Mikki on aivan surkea, vanha Mikki 60-luvulta on hyvä, puhumattakaan aikaisemmista. Nykyään Mikki sarjisten juoni on tämä: Mikki on jossain matkoilla, sitten tapahtuu rikos, Mikki alkaa selvittää sitä, sitten selviää, että syyllinen on Mustakaapu tai Musta-Pekka, sitten pahis höhöttää ja paljastaa suunnitelmansa, sitten kun Mikki o vankeudessa jossain, hän huomaa jotain terävää, nyölä köydet irti, höhöttääkun oli niin kamalan nokkela, ja estää pahiksen suunnitelman, sitten pahis on vihaisena raudoissa, ja Mikki nauraa ärsyttävästi, kun Hessu ei tajua jotain. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ >:(

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Mazcuankka
Seuraa 
Liittynyt9.2.2014

Mikki on hyvä kaikissa vanhoissa taskaritarinoissa, mutta nykyään ihan erilainen. Itse pidän kyllä Dekkaripähkinöistä, mutta muuten kyllä vähän unohtunut se Mikin luonne näistä uusimmista tarinoista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat