Kuinka kauan olet lukenut Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt11.2.2014

Olen hieman utelias, kuinka kauan muut ovat lukeneet. Itse aloitin noin 5-vuotiaana ja luin 10-vuotiaan isoveljen taskareita. Voit kertoa myös mitä olivat ensimmäiset lukemasi tarinat. :) Kommentoikaa!!!

Kommentit (13)

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Onhan tää muuten hyvä topa, mutta näitä on jo miljoona...

Aloin lukemaan Akua 6 vuotiaana Ja eka tarina minkä muistan on Aku ankka nuoli ampujana.

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014

Vuonna 2004 aloin selailla jo kuvia ja yritin ymmärtää vaikka en osannut lukea. Katselin kuvia ja nauroin kuvien perusteella. Seuraavana vuonna sain isoisältäni taskukirjan Juhlakalu Aku. Osasin sen kautta lukemaan ja aloin tilaamaan sinä vuonna Aku Ankkaa tähän asti.  Sitemmin olen saanut viikkorahaa ja ostanut niillä Aku Ankkoja likimäärin! Aku Ankat olivat noin. euron halvempia. Nykyään Aku Ankat ovat kallistuneet, siksi en enää keräile teemataskareita vaan luen ne kirjastossa tai sitten kotona. Olen saanut kyllä syntymäpäivälahjaksi ja joululahjaksi monia Aku Ankka-kirjoja myös keräilylehtiä (Aku Ankka), jotka ilmestyvät yleensä Ilta-Sanomien mukana, se oli jo melkoinen unelma kun sain sen!  Tässä on jo rutkasti tekstiä mutta haluaisin kertoa lisää, noh ehkä joskus toisten.

Peww

Atommi19
Seuraa 
Liittynyt30.10.2010

Meille alettiin tilaamaan akkareita joskus kun olin viisi vuotias ja olin jo sitä ennenkin lueskellut (tai katsellut kuvia lähes lukutaidottomana:D ) äidin vanhoja akkareita ja taskareita. :D

Dansku
Seuraa 
Liittynyt14.4.2014

Aku Ankkaa tuli selailtua pääosin 5-7 vuotiaana, jota ei lasketa lukemiseksi. Aloitin lukemaan kun olin ensimmäisellä luokalla ja kunnes opin lukemaan. Aku Ankka ei kyllä paranna sanavarastoa toisin kuin pitkät romaanit, Harry Potter, Nälkäpeli, jne. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat