Taskarit

Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Eli siis yleistä, asiallista keskustelua taskareista eli aku ankan taskukirjasta. Esim. Sen tarinoista, hahmoista, numeroista, kansikuvista. Voit myös kertoa montako sinulla on, keräiletkö niitä, ja mikä on sinun mielestä paras taskari.

Itse kerään niitä ja mulla on niitä jotain 145. Paras on mielestäni numero 35.

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Kommentit (4)

roope ankka 1234
Seuraa 
Liittynyt4.3.2014

Itsellänikin on paljon taskareita. Monet niistä ovat hyviä ja monet huonoja. Nykyään tarinoiden laatu laskee ja rajusti. Mutta edelleen tehdään hyviä tarinoita seikkailu teema on niistä varmaan paras.

Irvikissa
Seuraa 
Liittynyt31.1.2015

Taskareita on jonkun verran tarttunut mukaan divareilta, kirppiksiltä ja kaupan hyllyiltä. Laatu tosiaan on huonontunut viime vuosina, mutta luen uusiakin tarinoita innolla. Nykypiirtäjistä ehdoton suosikkini on Giorgio Cavazzano, jonka eläväiset piirrokset ovat silmänruokaa taskareissa. Kertokaa mielipiteitänne!

Don Barks
Seuraa 
Liittynyt14.4.2011

Keräilin taskareita pari vuotta taaksepäin, ostin aina uusimmat taskarit, mutta se kävi jo kukkarolle, joten nykyään olen hyvin harvoin ostellut niitä. En siis lue niitä enää kovinkaan paljon, mutta olen samaa mieltä, että Giorgio Cavazzano on paras nykypiirtäjistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat