Mitä aku ankka harvinaisuuksia sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt4.3.2014

Minulla on Kari Korhosen signeeraama kirja.

Sivut

Kommentit (33)

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Mulla on eka akkari, ostin 2€ sellaisen nipun jos oli jotain 100 akkarii ja siellä välissä oli eka akkari, tämä on se aito ei kumpikaan uusintapainos!!! ;€

poparu

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Minulla on kolmas ja neljäs taskari, ensipainoksena, täyttä priimaa paitsi nelonen on aika kurttuinen kansista. Eikös olekkin kivaa omistaa jotain kivaa. Ja poparulla kävi tosiaan järisyttävän hyvä tuuri. Nyt on halpaa, Suomen halvinta, taisi hän miettiä.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

roope ankka 1234
Seuraa 
Liittynyt4.3.2014

Muistan, kun synttärini oli viime syksynä olin lukenut Aku Ankasta, että Kari Korhonen on sanoma talolla pyysin vanhemmilta, että veisivät minut helsinkiin. He eivät uskoneet, että saisin Kari Korhosen nimikirjoituksen (pidän Kari Korhosen piirrustus tyylistä ja käsikirjoituksista.) Sain suostuteltua vanhemmat. Pääsin helsinkiin ajo kesti 7 tuntia sain Kari Korhosen nimikirjoituksen ja sitten heti 7 tuntia takaisin. Kun olimme kotona väsytti aivan kamalasti. Oli se sen arvoita jäi hyvä muisto. =)

TPN
Seuraa 
Liittynyt30.1.2010

Mulla on eka painos jättikirjoista Minä Aku Ankka, Minä Roope-setä, Me Tupu, Hupu ja Lupu & Minä Hessu.

Minä Mikki kirjasta on toinen painos.

Onkohan noi arvokkaita jo?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat