Roope pienenä

Seuraa 
Liittynyt6.3.2014

Heippa!

Esikoinen haluaisi kovasti lukea Lataamosta sellaisia sarjakuvia, joissa Roope on pieni. Emme millään niitä sieltä löydä! Osaako joku auttaa ja kertoa, missä tarinoissa Roope on esiintynyt lapsena? 

Kommentit (5)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tietenkin löytyy! Ihan kaikki Akut niin kuin Lataamon mainoksissa välillä hehkutetaan.

Don Rosa on tehnyt monta tarinaa Roopen nuoruudesta, jotka on pakattu kahteen kovakantiseen kirjaan. Ensimmäinen osa on Klaaninsa viimeinen, jossa Roope on 9-vuotias, mutta sitä nuorempaa Roopea ei ole missään nähty. Seuraavassa osassa hän onkin jo huomattavasti vahempi ja töissä erään sukulaisensa laivalla.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013
Daniel10

Ensimmäinen osa on Klaaninsa viimeinen, jossa Roope on 9-vuotias, mutta sitä nuorempaa Roopea ei ole missään nähty. 

On, eräässä Carl Barksin yksisivuisessa on nähty roope nuorempana. Ja sitten on jotain epävirallisia kohtaamisia. Epävirallisia ne ovat siksi, että Roope oli mukamas rikkaan perheen lapsi.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

roope ankka 1234
Seuraa 
Liittynyt4.3.2014

Olen lukenut jonkun tarinan jossa Roope on pienenä se löytyy lataamosta kai 2008. Siinä Roope muuttuu pieneksi ja Aku hoitaa roopen rahoja. Don Rosan kai 2013 tarina Roope on pieni se löytyy lataamosta. Ei varmaan auttanut paljon. Vuodet tarkoittavat ilmestymisaikaa Aku Ankka lehdessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat