Jos joku kuolisi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olet siitä että joku Aku Ankan hahmoista kuolisi, eikä kyseistä henkilöä koskaan enää näytettäisi missään sarjassa? :( / :D Mun mielestä se olis ehkä aika tylsää. Tai tietysti riippuu koko tyypistä,, Aku ei ainakaan sais kuolla! :D

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

Nixu kirjoitti:

Nuno kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Kukaan ei saisi kuolla missään nimessä. Ei edes Hiawatha!

Olen samaa mieltä.

Minä myös!

Sama täällä!

Vierailija

Meinasin ensin vastata, että ehdottomasti ei, mutta sitten aloin miettiä tarkemmin. Don Rosan tarina, jossa Roopen isä siirtyy Autuaammille metsästysmaille, on hienosti toteutettu ja kuolemantapaus tuo siihen kaunista dramatiikkaa. Tämän yhden esimerkin perusteella; MENNEISYYTTÄ KUVAAVISSA jaksoissa henkilöitä voisi kuollakin.

Vierailija

O'Gilt kirjoitti:öö...anteeksi jos pilaan jonkun päivän, mutta Roope itse asiassa kuoli jo. Jos ei olisi ämän foorumin sääntöjen vastaista, laittaisin linkin...Rosa ainakin piirsi sellaisen jutun, missä oli roopen hautakivi. Ja hirveää oli

No ehkä siinä oli kuvattu ankkojen tulevaisuutta!

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Yleisesti ottaen en usko kenenkään kuolevan varsinkaan päähahmojen liian traagista Aku Ankkaan. Ja jos ajateltaisiin, että jonkun tarinassa joku kuolisi silti joku toinen voisi käyttää hyvinkin sitä. Eihän monestikaan Ankka sarjat "tavallaan jatku toisien perästä". Esim. karhukopla joutuu kiven sisään ja toisessa tarinassa on taas vapaana. <br />

<br />

Ja enemminkin,jos joku häviää sarjakuvista on se joku harvoin ollut kaveri ja siis kaveri häviää tuskin kuolee missään sarjassa hän vain jää pois Aku Ankoista.

olen samaa mieltä kanssasi

Vierailija

Nyt kun tarkemmin ajatelee niin eikö se olisi aika monimutkaista. Siis ei kai yksi käsikirjoittaja vois vaan pättää että nyt toi hahmo kuolee? Tuskinpa semmosta tarinaa julkastas.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat