Miksi olette Akkarin sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ja olisitteko tulleet jos sivut eivät olisi uudistuneet?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Donald, tuo oli sitä aikaa, kun koko ajan sekoitin ylläpidon ja toimituksen. Hän on ollut nyt reilun vuoden ylläpidossa töissä. Ja sen takia on harvemmin kotona, kun työpaikka on Helsingissä...

Minä siis tulin näitä sivuja silloin katsomanan, kun äitini työpaikan vaihtoi.

Ja tosiaan, chattailu on tämän sivun netiketin mukaan kielletty.

Sami-96

Vierailija

No, itse tykkäsin myös vanhoista Akkarin nettisivuista, mutta nämä uudet ovat kyllä aika paljon paremmat. Täällä parhaimmat ovat juuri nämä keskustelupalstat. Vanhoista sivuista kyllä huomasi enemmän, että oli kysymyksessä heti juuri Aku Ankan nettisivut.

Vierailija

Jaa, jaa... Rekisteröidyin, koska akkarin nettisivut uudistuivat, ja foorumi tuli mukaan juttuun. Keskustelu oli kuitenkin niin tuhotun ala-arvoista, että lopetin täällä käymisen. Seurailin kuitenkin sivusilmällä keskusteluja, ja kun täällä alkoi näkyä nousua viesteissä, ajattelin alkaa käydä taas päivittäin.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla oli kyllä tunnus vanhoilla sivuilla, ja oli nekin ihan ok. Se vaan oli tavallaan "yksinelämistä" vanhoilla sivuilla, kun siellä ei ollut tämmöistä yhteisöä, eli keskustelua jne.

Mutta olen täysin samaa mieltä MillaMagia8:n, että vanhoilla sivuilla oli paljon hienompi taustaväri. Tässä on vain valkoista ja ei ole semmoista taustaväriä olemassakaan. Ei mitään rajoja tai semmoista valkoinen pohja vain eli vähän ankea tavallaan eli siinä on oikeastaan suurin asia, joka jäi pois näiltä uusilta sivuilta - kunnon hieno taustaväri!

Vierailija

Kiva sulle Sami-96. :)

Mutta olin rekannu jo vanhoille sivuille en käynyt kovin usein siellä, sitten odotin Mainoksen uhrina minäkin, uusia sivuja ja sitä kultaryntäystä, joka alkoikin rytinällä, sorgen jos oon jo vastanu koska tuntuu niin tutulta tää aihe, en ainakaan huomannu kommenttiani..Vastaus on siksi että Aku Ankka on paras.

Vierailija

Pidän Aku Ankasta.

Olin rekisteröitynyt eri nimimerkillä vanhoille sivuille. Syinä ovat se, että pidän Aku Ankasta ja se, että jäsenet saavat erikoisoikeuksia. Nyt tuli myös tämä keskustelu. (: Olisin kyllä rekisteröitynyt ilmankin tätä, mutta tämä on plussaa, koska voi keskustella muiden samanlaisten ihmisten kanssa, voi jakaa mielipiteitä ja vaan pitää hauskaa. (Mikään chat tämä ei silti ole.) Keskustelusta pitämisen syytä on aika hankala perustella, mutta jos siitä ei pidettäisi, sitä tuskin käytettäisiin. ^^

~kirja

Vierailija

Koska se on hyvä sivusto ja Aku Ankka on himo.

Rekisteröidyin, koska vasta silloin opin enemmän koko sivusta ja tiesin ,että semmmoinen edes on olemassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat