kuka pelaa Clash of Clanssia

Seuraa 
Liittynyt21.4.2012

kuka pelaaa Clash of Clanssia se on hyvä peli

jos ette pelaa kertokaa mitä mieltä olette siitä

Sivut

Kommentit (19)

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014

Vie viestisi Pelit-topiciin jossa voit keskustella ystäviesi tai käyttäjien kanssa. En pelaa Supercellin tekemiä pelejä valitettavasti vaikka ne ovatkin suomalaisia, koska niissä on sama idea mutta eri grafiikat ja tämmöst'. Lukitkaa topic, kiitos!

-Peww

marsankka
Seuraa 
Liittynyt29.3.2014

Minulla ei ole aikaa pelata pelejä. Käytän aikani opiskeluun ja itsenäiseen tiedon metsästykseen. Luen mm. paljon wikipediaa. Omistan myös sivistyssanakirjan vuodelta 1997. Olen kokeillut pelaamista mutta se ei edistä elämääni ollenkaan. Olen samaa mieltä PewDiePien kanssa, tämä aihe tulisi lukita.

JalkapalloKatti
Seuraa 
Liittynyt15.12.2013
marsankka

Käytän aikani opiskeluun ja itsenäiseen tiedon metsästykseen.

Opettele sitten kirjoittamaan netin käyttäjänimet isolla.

~Kirjoitusvirheet on siistei~

ankkamestari super
Seuraa 
Liittynyt19.11.2013
marsankka

Minulla ei ole aikaa pelata pelejä. Käytän aikani opiskeluun ja itsenäiseen tiedon metsästykseen. Luen mm. paljon wikipediaa. Omistan myös sivistyssanakirjan vuodelta 1997. Olen kokeillut pelaamista mutta se ei edistä elämääni ollenkaan. Olen samaa mieltä PewDiePien kanssa, tämä aihe tulisi lukita.

Samaa mieltä, sitä paitsi tämä ei kuullu hahmot-osioon.

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013
ankkamestari super
marsankka

Samaa mieltä, sitä paitsi tämä ei kuullu hahmot-osioon.

Tää on pulinoissa. :D

Yuk7on
Seuraa 
Liittynyt22.3.2012
JalkapalloKatti
marsankka

Käytän aikani opiskeluun ja itsenäiseen tiedon metsästykseen.

Opettele sitten kirjoittamaan netin käyttäjänimet isolla.

~Kirjoitusvirheet on siistei~

Nimi voi alkaa pienellä muistakin syistä, kuin oikeinkirjoituksen oppimattomuudesta

Hyvää iltaa.

sajako77
Seuraa 
Liittynyt18.2.2011

Olen pelannut sitä vasta viikon ja neljä päivää, mutta siinä ajassa on ehtinyt kehittää kylää paljon aivan mahtava peli! Melkein kaikki muut pojat luokaltani pelaavat sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat