Facebook kohtaa Ankkalinnan – tietoa uutuusominaisuudesta!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sosiaalinen media on päivän sana, ja Akkari surffaa nettiaallon harjalla. Meidän korviimme tihkui tietoja, joiden pääsanomana oli, että Facebookin osuutta sivuilla lisätään radikaalisti. Vielä emme osaa sanoa, kuinka paljon, mutta luvassa on mm. äänestyksiä, joissa eniten tykkäyksiä keränneet sarjat tai piirtäjät pääsevät seuraavan viikon Akkariin, ja ehkä jopa kirjautuminen sivuille hoidetaan tulevaisuudessa Facebookin kautta.

Facebook-äänestyksiin osallistuneiden kesken arvotaan Lataamo ilmaiseksi käyttöön (määrätyksi ajaksi). Kannattaa siis aktiivisesti vaikuttaa ja ilmaista mielipiteensä tykkäyksin ja äänestyksin.

Mitä ajatuksia tai toiveita Facebookin suurempi rooli herättää? Kommentteja odotellen,
Wondy ja Hirnu

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Kommentit (34)

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014

Höhöö! Miksi toi lainaus ei toimi aina. Yritin laina tuon  Hirnun lauseen: "Sosiaalinen media on päivän sana". Aika hienoa, että voi nytten äänestääkkin piirtäjiä ja sarjoja akkariin :). Milloin voi äänestää?

Peww

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

En nyt ala tällä puhelimella pitkiä viestejä kirjoittelemaan,  mutta sanon sanon,  että ihan hyvä idea!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Idea kuulostaa oikein järkevälle. Sosiaalinen media on noussut viime aikoina erittäin tärkeäksi ja yhä useampi ihminen käyttää lähes päivittäin jotain sosiaalista mediaa, eritoten Facebookia, joten on hienoa, että myös Akkarin nettisivut ovat mukana tässä nykyajan kehityksessä : )

Koira55
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ideana tuo kuullostaa ihan hyvältä, mutta mitä tehdää akkarin nuorempien lukijoiden kohdalla? 8-10 vuotiaatkin luultavasti haluavat rekistöröityä ja mitä sitten käy? Muuten kannatan täysin.

Muutan, en ehdi tänne paljoa

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
Lapa

Ideana tuo kuullostaa ihan hyvältä, mutta mitä tehdää akkarin nuorempien lukijoiden kohdalla? 8-10 vuotiaatkin luultavasti haluavat rekistöröityä ja mitä sitten käy? Muuten kannatan täysin.

niinpä. mä täytän ihan tässä kohta 2 vuotta. mitenkäs mun sitten käy?

Koira55
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Voi olla, että käytössä on myös joku rinnakais systeemi nuoremmille, mutta kyllä tämä luultavasti facebookin alaikärajan (13) rikkomiseen johtaa.

Muutan, en ehdi tänne paljoa

Herseman
Seuraa 
Liittynyt26.10.2012

Se on hienoa että modet ovat ensin poissa, ja spämmäreiden riehuessa keskitytään Facebook-uudistuksiin.

Lainaus:
ja ehkä jopa kirjautuminen sivuille hoidetaan tulevaisuudessa Facebookin kautta.

Jos tuo tapahtuu, se tulee olemaan viimeinen naula arkkuuni. Itse en kehtaisi täällä käydä jos kaverini tietää, ja enkä viitsi antaa tämän puljun ylläpidolle henkilökohtaisia tietojani. Mutta toivottavasti Hirnu tarkoitti että voi hoitaa ettei ole pakko FB:n kautta kirjautua.

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Ohhoh! Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta! Nyt voinkin jo harkita Facebook-tilin tekemistä, kun sellaista ei vielä ole. Jatkakaa aina tällä lailla, modet ;-)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Oho, mun viesti poistettiin. Nyt olen ymmälläni.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Siinä vaiheessa, kun tällainen hävyttömyys tapahtuisi, meikäpoika etsisi ruotsalaisen tyttöystävän, muuttaisi Tanskaan, hakisi Norjan ja Islannin kaksoiskansalaisuutta ja pyrkisi aktiivisesti mukaan Saksan politiikkaan.

Sohvaperuna

Idea kuulostaa oikein järkevälle. Sosiaalinen media on noussut viime aikoina erittäin tärkeäksi ja yhä useampi ihminen käyttää lähes päivittäin jotain sosiaalista mediaa, eritoten Facebookia, joten on hienoa, että myös Akkarin nettisivut ovat mukana tässä nykyajan kehityksessä : )

Voi Sohvis, Sohvis... :) Facebook alkaa olla pikkuhiljaa hiipuva paikka (ainakin minun tuntemieni) nuorten keskuudessa, vaikka sitä vielä käytetäänkin. Ja eräs ongelma on siinä, että kuitenkin on ihmisiä, jotka eivät käytä somea, kuten pari kutakuinkin täysi-ikäistä kaveriani, joihin saa yhteyden vain suoraan soittamalla tai Skypen kautta. Someen menemiseen ei löydy aikomustakaan.

Se, että käyttää somea, ei oikeastaan tarkoita pelkästään sitä, että luo accountit kaikkiin mahdollisiin yhteisöpalveluihin ja plärää seinänsä päivittäin läpi vaan sitä, että sitten myös osallistuu aktiivisesti ja vähintään viikoittain jakaa sisältöä, keskustelee yms.

("Mick McD")

Hopolainen
Seuraa 
Liittynyt23.11.2009

Mikä iloinen yllätys! Tätä onkin jo odoteltu. ;3

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
McD: Facebook alkaa olla pikkuhiljaa hiipuva paikka (ainakin minun tuntemieni) nuorten keskuudessa

Näin olen myös kuullut : ) Tästähän on ollut lehdessä (ihan oikeastikin) juttua, että facebookin käyttäjäkunta alkaa menemään yhä vanhempaan suuntaan ja nuorempi käyttäjäkunta alkaa puolestaan vähenemään minkä kyllä täysin ymmärtää. Itsehän tälläisenä eläkeläisenä, verrattuna tämän sivuston käyttäjien keski-ikään, käytän edelleen naamakirjaa ja niin tekee suurin osa kavereistanikin.

Lainaus:
Se, että käyttää somea, ei oikeastaan tarkoita pelkästään sitä, että luo accountit kaikkiin mahdollisiin yhteisöpalveluihin ja plärää seinänsä päivittäin läpi vaan sitä, että sitten myös osallistuu aktiivisesti ja vähintään viikoittain jakaa sisältöä, keskustelee yms.

Näinhän se on.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat