Haluaisitteko tehdä itse ankka julkaisuja ja päättäisitte tarinat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vai niin. Aku-pokkareita on jo tavallaan, sillä Aku Ankan taskukirja ajaa saman asian. Itse haluaisin 200-sivuisen Barks-pokkarin, joka ilmestyisi kerran kuukaudesa, ja maksaisi 2€.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä haluaisin tälläsii AKU-POKKARI 1 2 3 4 5 6 7 8 9 JA 10 Ja kovakantisen nimeltään Ankanpoikien saituri setä ja vielä Tupu Hupu Lupu erikoislehti

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Vai niin. Aku-pokkareita on jo tavallaan, sillä Aku Ankan taskukirja ajaa saman asian. Itse haluaisin 200-sivuisen Barks-pokkarin, joka ilmestyisi kerran kuukaudesa, ja maksaisi 2€.

Ne AKU-POKKARIT maksas 2,70€ KPL ja ankanpoikien saituri setä maksais 8€ Tupu Hupu Lupu erikoislehti 3,10€ ja sivut ankanpoikien saituri sedässä 290 sivuu erikois lehessä 60 sivuu AKU POKKAREIS 150 PAITSI NUMEROS 10 ON 300 SIVUU.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

AKUHULLU97 kirjoitti:Vai niin. Aku-pokkareita on jo tavallaan, sillä Aku Ankan taskukirja ajaa saman asian. Itse haluaisin 200-sivuisen Barks-pokkarin, joka ilmestyisi kerran kuukaudesa, ja maksaisi 2€.

Ois toki kiva, jos vois tehdä omia julkaisuja ja kyllä niitä keksisi.

Mut sit kyl takertuisin tohon, täähän on haaveilua ja siinä ei oo mitään pahaa, mut jos sotken hieman totuutta lisää tähän niin, jos julkaisit näitä niin olisit töissä tietty ja näistä julkaisuista on toki jäätävä jotain käteen julkaisijallekin.

Niin jos tuo olisi 200 sivuinen ja hinta 2€ niin koko kirjan tekeminen ei kannattaisi hinta olis liian alhainen tommoselle, jossa olis kuitenkin 200 sivua kunnon Barksin tarinoita.

Mut yhdyn tähän olis aika hienoo, jos olis tommonen Barks pokkari.

Vierailija

Toi oli tosi hyvä idea. Kannatan!

Vierailija

Ja haluaisin myös kerran vuodessa ilmesyvän Hannu Hanhi kirjan melkeen kaikki olisi siinä on Hannua mutta siinä olisi yksi Aku ja Hannu tarina joka oli saksipotkussa myös roopea ja riittaa olis muutama tarina ja sivut olis 310 hinta reilu 5,50€ Paitsi silleen 400 sivua olis numerois 100 200 300 JNE hinta niissä olis 7€.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat