Tohtori KUKA - Ennen aikasotia-roolipeli

Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Joten, kaikille Doctor Who-faneille tässä suomalainen roolipeli!

Ensin, kaikki Doctor Who-fanit tietävät lajit, niiden erikoisuudet, yms.

Sitten, Tässä  on lomake teille copy-pastattavaksi.

Huom. Vastatkaa tähän, minä lähetän sähköpostilla chattihuoneeseen linkin sähköpostilla!

HAHMOLOMAKE:

Nimi:

Laji:

Sukupuoli:

Varustus:

Luonne:

Muuta kiinnostavaa:

Ja sitten vielä lopuksi esimerkki Tohtorin (eli minun) hahmolomakkeesta:

Nimi: Tuntematon, Kutsutaan Tohtoriksi

Laji: Ajan Herra

Sukupuoli: Mies

Varustus: Äänimeisseli

Luonne: Todella, TODELLA ironinen.

Muuta mielenkiintoista: Ajan Herroista (tuleva) viimeinen

Albanialainen Pelimanni, Unohtumattoman Telepaattinen Ulkoministeri ja Nepalilainen sekä Kiihottavan Kujeellinen Agentti siis A.P.U.T.U.N.K.K.A

Sivut

Kommentit (23)

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014

Nimi: Rose Tyler

Laji: Ei ole, tavallinen ihminen toisessa rinnakkaisulottuvuudessa

Sukupuoli: Nainen

Varustus: Taskulamppu ja sädepistooli

Luonne: Pirteä ja outo

Muuta kiinnostavaa: Kuollut mutta elossa toisessa rinnakkaisulottuvuudessa

PDP

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Voi jeesus!

Siis eikö teillä ole mitään mielikuvitusta? Plaggaatte vain Rosea ja Tohtoria, minä olen fanittanut sarjaa jo kymmenen vuotta, ja olen kierrellyt täällä roolipelaamassa jo kolme vuotta, nyt teille hieman tälläistä.

Nimi: Docteur Wer

Laji: Ihmisen ja erittäin ääliömäisen mangustin hybridi (eli humanoidi)

Sukupuoli: Mies (riippuu kuka katsoo)

Varustus: Yleisavain

Luonne: Miksi nyt kaikki kuvittelevat saksalaisen tohtorihumanoidin.

Muuta: Docteur matkaa ajan halki ns. "turistina".

Pilallahan minä tuon tein, mutta koettakaas keksiä jotain omaanne.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

/Docteur vilkaisi kelloaan, jossa oli Mikki Hiiren kuva ja huokaisi;

"Pahus, jos kerrankin löytyisi jotain mielenkiintoista, eikä tätä samaa shaibaa." Docteur mutisi, mutta jatkoi kävelyään eestaas minne milloinkin, välillä hän saattoi pysähtyä, mutta useimmiten hän käveli, tai pikimmiten juoksi.

"Apua, auttakaa!" Kuului naisen ääni.

"Mikä minä olen? Joku auttaja täällä? Koeta itse selvitä siitä hyeenasta." Docteur huokaisi.

Ironisesti nainen selvisi ja kampesi itsensä pystyyn.

"Kuka olet?" nainen kysyi.

"Kuinka hitossa olet edes elossa!?" Docteur huudahti. Syntyi hiljainen hetki, jonka päätti yllätys yllätys, se nainen!

"Minä olen Rosalena!" Rosalena sanoi.

"Minä olen Docteur." Docteur vastasi.

"Docteur kuka?" Rosalena kysyi.

"Ei! Ei! Docteur Wer, saksaksi, toope." Docteur sanoi ja avasi maagisen pahviboksinsa.

"Minua et saa tuonne, senkin pervo." Rosalena sanoi.

"Kukaan ei viimeisen kerran ole pyytänyt sinua mukaan." Docteur sanoi ja avasi boksinsa, jonne kyseinen bimbo nuorukainen hyppäsi sisään.

"Vau." Rosalena sanoi.

"Eikö olekkin? Minulla on seinällä kuva Babe Ruthista." Docteur ihaili.

"Ei vaan, tämä on niin is.." Rosalena ehti mumista, ennenkuin Docteur keskeytti.

"Iso vai? Kuulostat jokaiselta naiselta, joka liikkuu serkkuni kanssa." Docteur huudahti.

"No, ihansama, olen mukanasi!" Rosalena sanoi./

Apu Tunkka
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Ja anteeks nyt vaan mutta nimessä on selvästi Tohtori KUKA elikkä jonkun täytyy olla Tohtori ja minä tämän pelin tein!!!!!!!

Albanialainen Pelimanni, Unohtumattoman Telepaattinen Ulkoministeri ja Nepalilainen sekä Kiihottavan Kujeellinen Agentti siis A.P.U.T.U.N.K.K.A

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Juu juu, mutta ei tarvitse plagioida nimeä Tohtori, sekä kaikkia tämän varusteita, esimerkiksi minä tein Docteur Werin, pilamielessä, mutta en plagioinut äänimeisseliä ja muuta.

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014
duck26

Juu juu, mutta ei tarvitse plagioida nimeä Tohtori, sekä kaikkia tämän varusteita, esimerkiksi minä tein Docteur Werin, pilamielessä, mutta en plagioinut äänimeisseliä ja muuta.

Emme plagioi vaan tämä on leikkimielistä roolipeliä. Ja jos plagioisimmekin niin mitä se haittaa sinua? Ja Tohtori pitää olla tässä sarjassa ehdottomasti! Ilman sitä, koko roolipeli on pelkkää *sensoroitu*. Ja roolipelin ylläpitäjlle sen verran, että linkki ei toimi ainakaan tällä hetkellä.

PDP

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Ajatelkaas nyt. Tohtori voi olla, mutta tarviiko hänellä olla kaikki samat varusteet? Tarvitseeko kaikki olla samaa!? En kiellä, etteikö tässä saisi olla tohtoria, mutta miksi, oi miksi pitää olla kaikki samat välineet? En vain kässää sitä, nimet ovat samat, tohtorin tajuan, mutta ei, vielä Rose Tyler nimi?

/Docteur katsahti naiseen, joka hypähteli kaikkialla.

"Varo, ei tarvitse räjäyttää joka ikistä asiaa täältä sentään, kuvittelisin, että kotonasi oli hirveät oltavat." Docteur yritti ironisoida.

"Et pelota minua tuolla söpöllä aksentillasi." Rosalena sanoi ja hypähti Docteurin viereen.

"Varo, saan allergiaa takiaisista." Docteur sanoi karkoittaakseen Rosalenan.

"Ikävä kyllä, en ole koskenutkaan sinuun." Rosalena pääsi niskan päälle.

Docteur ei jaksanut enää haastaa riitaa, vaan hän jatkoi johtojen juottamista konepeltiin.

"Oletko koskaan ajatellut, että uudistaisit tätä rämää, sekä ulkoa että sisältä." Rosalena yritti viritellä keskustelua.

"Puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä." Docteur vastasi nälvivästi, ja jatkoi sitä, kunnes valot sammuivat.

"Mitä pirua?" Docteur huudahti ja avasi hätävalon, eli taskulampun.

"Minäkin olen kun-" Rosalena sanoi, mutta Docteur mäjäytti tätä taskulampulla päähän.

"Pahoitteluni, en nähnyt!" Docteur sanoi ja avasi oven, ulkona ei ollut miellyttävä näky.

"Voi jeesus! Tohtori, koeta parkkeerata se pirun vehkeesi jonnekkin muualle, kuin minun vehkeeni julkissivuun." Docteur huusi.

"Pahoitteluni, vanha kiukkupussi, mutta ilmeisesti tehot ovat meiltä loppu." Tohtori vastasi.

"Voi tsiisus! Olemme teollisuusalueella Ribossa, käydään sieltä katsomasta varaosia melkein sukupuuttoon kuolleille aluksillemme." Docteur sanoi ja pökerryksestä heräilevä Rosalena saattoi nähdä Docteurin silmillä lievän turhautumisen./

Tuo hahmosi tähän, ettei teidän tarvitse roolata kahdestaan.

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Hyvä idea, herra töykeä.

/Lopulta Docteur löysi asiansa ja jätti Tohtorin, jota tämä kovasti inhosi./

No, ainakin toisaalta löytää suvaitsevampaa väkeä, syrjiä >:(

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

Ketäs kutsutaan vauvaksi, no, annan anteeksi, ja koko edellinen viestini oli pelkkä vitsi, valerageemiset ja sun muut, ja mikä oletkaan roolauksiani arvioimaan?

duck26
Seuraa 
Liittynyt31.8.2011

:D

No, en enää roolaile täällä, lähden opiskelemaan. Minä taas en vastaa töykeille, trolleille, tai muille sensemmoisille.

Hyvää päivänjatkoa.

Apu Tunkka
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011
PewDiePie

Roolaa itsesi kanssa :p.

PDP

Juu ei minustakaan kuulosta kovin kivalta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat