Mäster Tsef - Roolipeli

Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Täällä siis on Mäster Tsef-kisoihin haku käynnissä

Ilmoittakaa vain nimi alas, niin voitte aloittaa kokkauksen

Albanialainen Pelimanni, Unohtumattoman Telepaattinen Ulkoministeri ja Nepalilainen sekä Kiihottavan Kujeellinen Agentti siis A.P.U.T.U.N.K.K.A

Kommentit (10)

Apu Tunkka
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Hanska aloittaa tekemällä kauden alkuun Ank Duen a la Hanska

Albanialainen Pelimanni, Unohtumattoman Telepaattinen Ulkoministeri ja Nepalilainen sekä Kiihottavan Kujeellinen Agentti siis A.P.U.T.U.N.K.K.A

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014

Hä?  Topicin viestit ja idea on typerä sinulta! Ensinnäkin "Mäster Tsef" kuulostaa aivan kammottavalta. Toiseksi tälläinen on jo. Kolmanneksi selitä ohjeet paremmin elikkäs miten voi voittaa, mikä topicin ideana on ja mitä tässä on järkeä. Neljänneksi oletko sinä juontaja vai joku ihmeen osallistuja?

Topic on aivan turha, LUKKOON sanon minä. Älä tee tämmöisiä turhia topiceja ja äläkä anna modeille lisähommia. 

PDP

PS. Älä loukkaannu!

Yuk7on
Seuraa 
Liittynyt22.3.2012
PewDiePie

Hä?  Topicin viestit ja idea on typerä sinulta! Ensinnäkin "Mäster Tsef" kuulostaa aivan kammottavalta. Toiseksi tälläinen on jo. Kolmanneksi selitä ohjeet paremmin elikkäs miten voi voittaa, mikä topicin ideana on ja mitä tässä on järkeä. Neljänneksi oletko sinä juontaja vai joku ihmeen osallistuja?

Topic on aivan turha, LUKKOON sanon minä. Älä tee tämmöisiä turhia topiceja ja äläkä anna modeille lisähommia. 

PDP

PS. Älä loukkaannu!

Minua ärsyttää yksi asia. Miksi lukkoon täytyy kirjoittaa LUKKOON. Lisäksi et ole moderaattori eikä LUKKOON auta mitään.

Hyvää iltaa.

Apu Tunkka
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Pelkkää "kokkausta" tämä on eli kirjoitetaan hauskoja ruokalajeja

Apu Tunkka
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Hanska Sivulaakso odottaa vastustajien ruokalajeja Ank Duen jäähtyessä

PewDiePie
Seuraa 
Liittynyt28.3.2014
Yuk7on
PewDiePie

PDP

PS. Älä loukkaannu!

Minua ärsyttää yksi asia. Miksi lukkoon täytyy kirjoittaa LUKKOON. Lisäksi et ole moderaattori eikä LUKKOON auta mitään.

Olet tuossa asiassa oikeassa Yuk7on :). Arvostan tuota kun huomautit virheestäni ja anteeksi jos kirjoitin sanan lukkoon isolla. Ja kiitos. Mutta silti minusta tämä outo topic... enpäs nyt ala jaarittelemaan vaan mode päättää siitä :).

Kysymys Alkolle Nokkakirjassa!

PDP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat