Ensikuun Taskari

Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Eli tämä topic on tarkoitettu ensikuun taskarin arviomiseen. Esim. voit arvioda kantta, nimeä miettiä, mitä arinoissa mahdollisesti voisi tapahtua.

Eipä muuta kun arvostelemaan!

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Kommentit (14)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Arvasin, että ensimmäinen viesti on lukkoon huutamista. :D

Ensikuun taskari on nimestä ja kannesta päätellen jatkoa taskarille 309, Tähtien Setä. Johtosarjana on luultavasti ankahtava Star Wars tarina.

Daniel10
Seuraa 
Liittynyt13.4.2014

Ylhäällä ehkä näette väärän Danielin viestittävän, joka en ole minä. Hän on ilmeisesti laittanut ison I-kirjaimen l-kirjaimen tilalle. Eroa ei huomaa.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Artullekkin tiedoksi, että täällä liikkuu kaksi Daniel10:ä. Minä olen se oikea, ja tuo toinen se väärä. Jos et usko, vertaile profiilejamme, ne ovat erialisia.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Joo, huomasin kun kävin Putous AA.fi:ssä. Hän on saattanut tehdä näin DanieI10 (l vaihdettu I:ksi) tai näin Daniel10  (välilyönti lopussa) 

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Olisikohan ihan noin. Eihän Tähtien Sedästäkään tullut, tai Triplasta, Mikki Kiipelissä on legenda ja Ankallissankari eräänlainen...

Dansku
Seuraa 
Liittynyt14.4.2014

Tähtien setä on yksi minun lempitaskareistani.  Fecchin tekemä aloitustarina oli aivan mahtava! Hienot piirrosjäljet, juoni oli jännittävä ja uppouduin tarinaan heti. Saa nähdä mitä ensikuun taskarissa tapahtuu, toivon kyllä, että Fecchi tekee uudestaan tämän aloitustarinan.

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Kansi on ainakin Fecchin, eli johtosarjakin luiltavasti on. Ja tuo ensikuun taskari on pakko ostaa (ihan niinkuin mitään muuta ei olisi), kun Star Wars maratoni on kesken, ja kohta katson Imperiumin vastaiskun, josta tuon johtosarja on luultavasti ottanut inspiraatiota.

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Ensikuun taskari on nro. 414.0, Kitupiikin kesätyö.

Taskarin kansi on melko lailla perusluokkaa, annan siitä 7 1/2 Kesätarinoita, sekä seikkailusarjoja on varmaan kesäkuun henkeen kuuluvalla tavalla, melko paljon. 

Arvosana 8

Katsotaan sitten, mihin päin numero nousee/laskee.

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013
Arttu Ankanpää

Ensikuun taskari on nro. 414, Kitupiikin kesätyö.

Taskarin kansi on melko lailla perusluokkaa, annan siitä 7 1/2 Kesätarinoita, sekä seikkailusarjoja on varmaan kesäkuun henkeen kuuluvalla tavalla, melko paljon. 

Arvosana 8

Katsotaan sitten, mihin päin numero nousee/laskee.

Fixed

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat