Ukrainan kriisi

Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Tämä kriisi näyttää nyt niin pelottavalta, että ihmettelen ettei kukaan ole tästä vielä topicia tehnyt. Muistutan kuitenkin, että on järkevämpää että täällä puhutaan tilanteesta, kuin offissa.

Ukrainan kriisi näyttää nyt aikas pahalta. Venäjä on miehittänyt jo Krimin ja nyt tilanne vaikuttaa täysimittaiselta sodalta. Itä-Ukrainassa kapinoidaan ja Donetskin tasavalta on perustettu. Pahimmillaan tämä leviää sodaksi/sisällissodaksi tai kaikessa mahdollisimmassa tapauksessa maailmansodaksi. Kaiken lisäksi tämä on leviämässä pahimmilaan muihinkin Venäjän vieressä oleviin valtioihin ja ex-Neuvostoliiton alueille.

Mitä mieltä itse olette? Onko alkamassa sota vai onko tämä ihan jotain muuta? Tilanetta voi seurata vaikka Ylen-nettisivuilta ja sen uudelta mobiiliaplikaatiolta, Uutisvahdilta. Tervetuloa keskustelemaan tästä vakavasta kriisistä!

-Touhis-

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Kommentit (6)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Hmm... Oma topa kriisille, sangen vulgääriä.

Ukrainassa tosiaan tilanteet ovat kiristyneet Sotshin olymppiakisoista lähtien. Ensin Putin näytti, että rahaa on rutosti, ja nyt hän näyttää, että sotilaitakin löytyy, sota on mahdollinen, maailmansota hieman överiksi vedetty kauhukuva.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012
Jorma Kuivisto

Kyllä nämä ihmiset ovat vain niin tyhmiä. Kinastelevat aivan turhasta.

Tarkoitat kai Putinia...

Nuo mielenosoittajat jatkavat vain valtaamisiaan tuolla Ukrainassa. Miten käy?

Arttu: maailmansota hieman överiksi vedetty kauhukuva.

Ei se nyt ihan överi ole. Mutta epätodennäköinen juuri tästä tilanteenkulmasta.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat