"Parhain" AA.fi -saavutuksesi?

Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Eli tekaisinpa tässä topicin, jossa voi listata omia saavutuksiaan tällä sivustolla. Saavutus voi olla joko hyvä tai huono, millä tavalla käsitteen "huono" nyt ottaakaan.

OMIA SAAVUTUKSIA:

Tein kauhean liukuhihnatopicin joka saavutti huikeat 1415 sivua: http://www.akuankka.fi/keskustelu/14516/ketju/kuka_aa_n_kayttaja_tulee_seuraavaksi_

En ole vieläkään saavuttanut tuhatta viestiä (olen liittynyt v. 2008)

Aloitetaan!

Kommentit (13)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Hmm... Mitäs minä tässä nyt olen saavuttanut..

Uusimmasta päästä on ainakin se, että uudistin Putous AA.fin, vaikkei se mikään huikea saavutus ollutkaan...

Mutta suurin saavutukseni on varmaankin Paras käyttäjä-kisa, joka on edennyt jo kahdeksanteen kauteen. Tai siis minä toin sen takaisin "pinnalle", nimittäin kisaa parhaimmasta käyttäjästä käytiin jo joskus 2008, mutta minä vain parantelin vähän ideaa.

Itseasiassa olen siis vain nostanut vanhoja ideoita pinnalle hieman uudistettuina.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Tuoppi
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Minähän en ole vielä saavuttanut mitään...

Omasta mielestäni nostaisin pöydälle Markku-gaalan 2013 paras tulokas-palkinnon sekä varmaan Pistepotin kaikkien aikojen paras tulos-ennätyksen.

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yhdessä viestissäni taisi olla peukkuja ylöspäin 16 ja alaspäin 0. Niin ja tulihan tuossa Markku-gaalastakin joku pokaali napattua. Ja toki saavutukseksi käy jo se että oon näillä sivuilla pyörinyt 6 v 1 kk 20 pv.

Aplodien paikka, eikö?

GULLE
Seuraa 
Liittynyt14.5.2011

Ööh, mitä olisin saavuttanut? Pistepotissa hopeaa ensimmäisellä kaudellani ainakin. Saa lunttia-Visakin ylsi yli sataan viestiin. Ankkapesistä ylläpidän. En sinänsä ole ensimmäistä lukuunottamatta saavuttanut näillä sivuilla muuta kuin asiallisen käyttäjän maineen.

Kuka tietää?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No mitäköhän tähän sanoisin, muistaakseni minulta löytyi aikoinaan muutama mitalli kun niitä sai ja olin muistaakseni kerran top 5 aktiivisimmista käyttäjistä, mutta siitä on jo erittäin pitkä aika, viime aikoina olen varmaan ollut yksi sivuston vähiten aktiivisimmista käyttäjistä kun en ole sivulla 2-3 vuoteen edes käynyt, ja sitäkin pidempi aika kun olin aktiivinen, mutta nyt tekisi taas mieli alkaa tutustua uusiin ja vanhoihin ystäviin ! 

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Tupu Hupu Lupu ja Rupu
Seuraa 
Liittynyt9.6.2014

Muistaakseni ja luullakseni parhaimmat saavutukseni kahdelta vuodelta olivat Paras käyttäjä-kisan 2.sija ja joku vähän yli 8000 viestiä ennen tätä uudistusta.

Ja taisin ihan alkuvaiheessa täällä spämmättä yhtä keskustelua yksinään VAIN n.10 sivua! :p

Ps.. Se topic muuten taisi olla joku Pudota huonoin hahmo tai sen tyylinen (;

Regards T.H.L&R

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013
Wedi

Ehkä se että ylläpidän yhtä palstan aktiivisimmista peliä?

Mikähän peli tuo mahtaa olla? Oletko varma että se on yksi palstan suosituimpia?

Noh, minun "saavutukseni" on että olen tehnyt varmaan jotakuinkin 10 melko turhaa topicia joihin ei sitten tullut paljon yhtään vastauksia. Mutta se tapahtui joskus vuoden 2013 alussa, silloin kun olin vielä uusi.

-Höpöhöpö

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Rapcat
Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Markku-Gaalasssa vuoden tulokas aiemmalla profiilillani.

>:D

T;Neymar on halapa

Kuvitelkaa tässä joku hiano sitaatti

Dj.ankka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Saavutukseni AA.fissä:

Olen ollut akuankka.fin jäsen vuodesta 2008 (ID-numeroni: 1135)

Minut palkittiin vuoden Lataamo-jäsenyydellä ollessani aktiivisin testaaja.

Tuossa olivat tärkeimmät saavutukseni :)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Markku-gaalassa saatu Vuoden Hauskin joulun alla 2012 ja palkintona ollut Korakarumin ruhtinas ihan ilmaiseksi. Olisinpa sen ostanut ellen olisi palkinnoksi saanut.

Sen lisäksi se että kaikki joiden kanssa olen keskustellut muistavat minut niin kauan kuin haluavat. En unohdu.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat