Viimeinen viesti!

Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Marsankka lähti, tein uuden topicin, mutta se oli huono ja nyt teen tämän. Marsankan aloitusviesti: 

Viimeinen Viesti!

Eli pelin idea on, että minä pistän puheaiheen ja muut keskustelevat siitä. Illan kolme viimeisintä ja aamun kolme ensimmäistä puheaiheesta keskustelevaa kirjoittajaa saa pisteet/pisteen. Aihe on sama aamulla, että illalla.

Keskustelupalsta sulkeutuu kello 22:00 ja avautuu kello 7:00.

SPÄMMÄYS EHDOTTOMASTI KIELLETTY!!!

Joten EI turhia viestejä "Minä voitan!", "Eipäs vaan minä!", "päivän eka" tai "Voitan" viestejä.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pisteytys:

Vain yhdestä kirjoituksesta voi saada pisteitä illalla tai aamulla. (5/3/1).

Päivän viimeinen tai aamun ensimmäinen aiheesta kirjoittaja tässä ketjussa saa 5 pistettä.

Päivän 2. viimeinen tai aamun 2. ensimmäinen aiheesta kirjoittaja tässä ketjussa saa 3 pistettä.

Päivän 3. viimeinen tai aamun 3. ensimmäinen aiheesta kirjoittaja tässä ketjussa saa 1 pistettä.

Päivän viimeisen tai ensimmäisen aiheesta kirjoittajan voi siis tarkistaa kellonajoista. Mutta minä toimin tuomarina. (osallistun silti)

Pelin kulku:

Yksi kierros kestää aina kuukauden (1). Ensimmäinen kierros alkaa tänään 4.5.2014.

Palkinto:

Kierroksen voittaja saa mainetta Aku Ankka foorumilla.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ONNEA KAIKILLE! :) 

╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗ 

ೋ❤❤❤ ~ ~      ONNEA     ~ ~ ❤❤❤ೋ 
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

Toivon, että ymmärsitte, koska mielestäni aloitusviesti oli hieman sekava.

Siis spämmäys on kielletty!

Ensimmäinen aihe on Suomen jääkiekon MM-kisajoukkue.

~Akunso, nopeampi kuin Alonso

Sivut

Kommentit (55)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Ei jääkiekkoa tule seurattua kuin vain Olymppialaisissa. Luokassa oli kyllä kisatunnelma kohollaan, kun ensin Iivo ja Sami hiihtivät kultaa, ja sitten vielä menestys jääkiekossa.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Akunso
Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Artun viesti liittyy jääkiekkoon, muttei Suomen MM-kisajoukkueeseen, joten hänen viestiä ei lasketa. 

Keränen olisi tottavie kuulunut joukkueseen, kun sinne jotkut Salliset tulivat. Outoa, mutta mielenkiintoista tuo uusi AHL-vahvistus.

Akunso
Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Jatketaan... 

Suomen maalivahtipeli on loistavaa. Parhainta ehkä koko MM-kisoissa. 

Puolustuspeli ei niin hyvä, ei lähelläkään. Mäntylä, Hietanen ja Karalahti ovat Suomen ainoat "hyvät" pakit.

Hyökkäys on hyvää. Kontiola, Lehterä, Immonen, Jokinen ja Jormakka. Sieltä taitoa löytyy.

PS. Taitaa tulla voitto.

Akunso
Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Teräväinen oli liian nuori aikuisten MM-kisoihin. Ei ollut kokemusta. 

Westerlund suosi Jokeri-pelaajia, koska Erkkahan on Jokerien tuleva päävalmentaja.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Itse en tiedä jääkiekosta paljon mitään, paitsi niitä suomalaisten pelaajien nimiä kyllä osaan.

Siinä olikin huikea jääkiekko-tietämykseni, mutta ainakin sain yhden pisteen "aamun" kolmanneksi ensimmäisenä.

Akunso: Nytkö siis teet pistetaulukon ja aihe vaihtuu?

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Akunso
Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Daniel saa pisteen aamun kolmannesta sijasta.

1. Akunso 8p

=. TP12 8p

3. Daniel10 1p

Illan ja aamun puheaiheena on yksinkertainen:

Kissat.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Noh, minä ainakin olen enemmän kissaihmisiä, kuin koiraihmisiä. Isäni ei kuitenkaan pidä minkään laisista lemmikeistä, mutta äitini pitää - hän vain on allerginen.

Meillä siis ei ole kissaa, enkä kyllä hirveästi haluaisikaan...

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Muumi Ankka
Seuraa 
Liittynyt5.11.2013

Meilläkään ei ole kissaa, mutta jos pitäisi valita kissa tai koira, niin valitsisin kuitenkin kissan. Mutta en ole myöskään lemmikki ihmisiä.

Kirjoitin tämän viestin åpuhelimella ~Qwhlrt 2013

Akunso
Seuraa 
Liittynyt17.10.2012

Kissat ovat söpöjä karvaturreja, jotka ovat hauskoja. <3 Kissa on mielestäni paras lemmikki ja meillä on niitä neljä. :3 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat