Ankkavaalit 2014

Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

En tiedä kiinnostaako tämmöinen edes ketään, mutta koitetaan.:) Rohkeasti vain jokainen mukaan!

Eurovaalit lähestyvät. Eurovaalit 2014 + ankkalinna = ankkavaalit 2014. Ideana siis on, että halukkaat luovat kuvitteellisen hahmon jolla kilpailevat.

Tehtäviä on yhteensä 5, joihin on muutama päivä aikaa vastata. Jokaisen ehdokkaan vastauksien tykkäykset (vain yläpeukut) lasketaan yhteen. Näin lopulta syntyy ennakkosuosikki! Toukokuun 25 alkaa lopullinen äänestys, joka kestää viikon. 1.6 julkistetaan ankkavaalien 2014 voittaja!

Jos haluat osallistua ehdokkaaksi, luo hahmo seuraavan mallilomakkeen mukaan:

Nimi: esim. Perttu Ankka

Ikä: esim. 49

Puolue*: esim. Ankkapuolue (Ankoille suurin valta, sekä Ankkalinna maaksi)

Pieni esittely/pätkä vaalipuhetta: esim. Maailman johto koostuu ankoista: maailman rikkain, maailman toheiloin, monipuolisin kokemus eri töistä jne. täten ankkalinnan johtoon pitäisi valita ankkoja. Aion myös ajaa Ankkalinnaa itsenäiseksi valtioksi ja kannatan nettisivujen uudistusta käyttäjien toiveiden mukaisesti.

* puolue voi olla joko joku irl elämästä (esim. vihreät, keskusta, sdp jne) tai itsekeksitty (laita silloin pieni kuvaus mukaan)

SÄÄNNÖT JA TARKEMMAT OHJEET:

Jokaisella voi olla vain 1 hahmo

Hahmo täytyy olla itsekeksitty

Mukaan voi ilmottautua viimeistään toukokuun 14

Tehtävät ja johdon hoidan minä (pistelaskut, ym), joten välipäivityksiä ei tarvita

Kerron aina milloin seuraava tehtävä tulee.

Jos osallistuit, kannattaa aktsiivisesti käydä vastaamassa jokaiseen viiteen tehtävään. Ei kuitenkaan kannata luovuttaa, vaikka joku jäisikin välistä!

Ehdokkaiden vastauksia kannattaa käydä tykkäilemässä (omaakin voi ja kannattaa tykätä, mutta ainoastaan kerran!)

Annan tarkat ohjeet jokaiseen kysymykseen. Viimeinen osallistumispäivä on 14.5 ja 15.5 tulee ensimmäinen tehtävä.

25 päivä alkaa äänestys, SILLOIN KAIKKI HEREILLÄ! Äänestysaikaa on viikko, osallistujatkin saavat äänestää (ei itseä)

No niin, ei kun osallistumaan! Tervetuloa, ja onnea!

Ps. Toivon, etten unohtanut mitään, mutta kysykää jos joku tieto puuttuu tai joku kohta on epäselvästi!

Kommentit (2)

Lihanvieritys
Seuraa 
Liittynyt15.4.2014

Nimi: Perttu Järvinen

Ikä: 39

Puolue: Vihreä Ankkalinna (puunhakkuut lopetetaan, puisto kunnostetaan ja saastuttavat tehtaat suljetaan.)

Vaalipuhe: "Teen kaikkeni, jotta Ankkalinnasta tulisi maailman ekologisin ja puhtain kaupunki.

Tavoitteeni on, että kaikki mahdollinen kierrätettäisiin uusiokäyttöön. Muovipussit kiellettäisiin, tehtaat suljettaisiin ja Ankkalinnassa käytettäisiin vain sähköautoja.

Ekologisuus kunniaan!

oskilloskooppin tarina: www.madchat.palstani.com

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Nimi: Tero Suomi

Ikä: 42

Puolue: Peruscalisotalaiset (Ankkalinnan kaupunki liittyisi NATO:oon, verotus olisi pienempää, lisäksi Ankkalinnan pitäisi mahdollisesti itsenäistyä omaksi valtiokseen ja aloittaa avaruusohjelma)

Vaalipuhe: "Ankkalinnan pitää liittyä NATO:oon, koska nykymaailman tilanne on niin pelottava, että Yhdysvalloissa pysyminen on vaarallista! Lisäksi, jos resurssit riittävät, Ankkalinnan pitäisi itsenäistyä. Silloin myös avaruusohjelma pitäisi aloittaa. Jos me voitamme, niin silloin tulee iso jytky!"

Nyt tämmöinen Soini-parodia. Tässä minun skenaariossani, Ankkalinna (Suomi) on vaarallisen itänaapurin, eli Yhdysvaltojen (Venäjä) vieressä. Tajusitteko? Hyvä.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat