Tunnetteko joskus sääliä Hannua kohtaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse joskus tunnen (vähäistä) sääliä Hannua kohtaan. En tiedä syytä siihen, mutta se siitä. Mitä itse tunnette Hannua kohtaan?

Kommentit (11)

Vierailija

Se riippuu tarinasta.Jos Hannu on kauhean röyhkeä ja ärsyttävä, saatan kannustaa Akua viemään potin kotiin.Jos Aku sattuu kieroilemaan, niinkuin sarjakuvissa yleensä käy useimmiten, ja sitten Hannu voittaa Iineksen suosion.Mutta jos Aku käy ihan kiusaamaan Hannua, saatan kannustaa Hannua.Itse en sääli Hannua useimmiten, sillä sarjakuva tekee hänestä ärsyttävän lipevän typeryksen, jota en itse voi sietää.Mutta Aku vastaan Hannu jutussa pidän kyllä enemmän Akusta.

Vierailija

Noh, periaatteessa Aku on paras, mutta kyllähän sitä joskus sääliksi käy. Esim. yhdessä tarinassa Milla esitti tavallista tyttöä, ja Hannu ihastui siihen ihan päätä pahkaa. Millakin alkoi välittää Hannusta, mutta sitten Millan tarkoitusperät tulivat esille(Roopen ensilantin ryöstö) ja Milla lähti takaisin Vesiviukselle. Hannu sai Roopelta ison palkkion, mutta oli silti surullinen, koska oli menettänyt jotain tärkeämpää. :( Silloin kävi tosissaan sääliksi!!!

Vierailija

nuno kirjoitti:En tunne sääliä Hannua kohtaan, mutta tunnen sääliä Akua kohtaan, kun Hannu voittaa Akun jossakin.

oon samaa mieltä nuno!mitä tarkoitit mac ducky tolla ismo laitela ei tunne SÄÄLIÄ?kuka se ismo ees on?

Vierailija

en tunne yhtään sääliä HANNUA kohtaan,koska se on aina niin ärsyttävä, ja voittaa aina Akun kaikessa.jos Aku voittais kaikessa niin sit ehkä tuntisin vähän sääliä hannua kohtaan.Mut ei sille mitään voi et se aina voittaa kaikessa Akun.elisiis en tunne sääliä Hannua kohtaan.:):(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat