näköispainosten arviointi

Seuraa 
Liittynyt15.5.2014

Mistähän saisi luotettavan arvion AA näköispainos-kirjojen arvosta?  Minulla yhdeksän ensimmäistä (ja ilmeisesti ensimmäisen painoksen) opusta eli vuosien 1951-1960 ja mahdollisesti laittaisin ko teokset myyntiin, mutten tiedä miten ne arvottaisin. Kuusi kirjoista erittäin hyvässä kunnossa, kolmessa hieman moittimista selkämyksessä (sisältä ok).

Kommentit (4)

ModetonPASKApäitä
Seuraa 
Liittynyt15.5.2014

Mun kirjahyllystä.

Well,you can tell everybody
Yeah,you can tell everybody
Go ahead and tell everybody
MODET ON VITUN TYHMII PASKA PÄITÄ . Samaa mieltä ? Tykkää!! Hypätkää vittuun modet te ootte paskonu mun koko elämän kun annoitte mulle BÄNNIT. Haistakaa kaikki wondyn vittu!!!!!!!!!!!!!!!!

ansaaku
Seuraa 
Liittynyt14.1.2013

No tota joo... Näköispainoksethan ei yleensä oo oikeen arvokkaita... Alkuteos vois olla parempi. Luulen että ei niistä kappaleelta saa tuota normaalin hintaa enempää. Veikkaan 4-8e vois pistää myyntiin, mutta voisitko kertoo mitä ja kuin vanhoja ne on?

PS. Voisitko pistää nää ens kerralla Hinta-arviot Topicciin, koska ei tämmösestä kannata omaa topiccia tehdä :D

PPS. PpR pistä näihin topicceihin asiaan liittyvää! Miten vastaus: Mun kirjahyllystä tähän esim. liittyy???

ansaaku (ei niin usein) paikalla

ModetonPASKApäitä
Seuraa 
Liittynyt15.5.2014
DragonDuck

No tota joo... Näköispainoksethan ei yleensä oo oikeen arvokkaita... Alkuteos vois olla parempi. Luulen että ei niistä kappaleelta saa tuota normaalin hintaa enempää. Veikkaan 4-8e vois pistää myyntiin, mutta voisitko kertoo mitä ja kuin vanhoja ne on?

PS. Voisitko pistää nää ens kerralla Hinta-arviot Topicciin, koska ei tämmösestä kannata omaa topiccia tehdä :D

PPS. PpR pistä näihin topicceihin asiaan liittyvää! Miten vastaus: Mun kirjahyllystä tähän esim. liittyy???

Alussa kysytään mistä saa luotettavan aa näköispainoksista. Ja mä vastasin että mun kirjahyllystä.

MODET ON VITUN TYHMII PASKA PÄITÄ . Samaa mieltä ? Tykkää!! Hypätkää vittuun modet te ootte paskonu mun koko elämän kun annoitte mulle BÄNNIT. Haistakaa kaikki wondyn vittu!!!!!!!!!!!!!!!!

ModetonPASKApäitä
Seuraa 
Liittynyt15.5.2014

Plörinäks meni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat