Mitä mieltä

Seuraa 
Liittynyt29.4.2010

Tämä on peli, jossa vastataan edellisen viestin kysymykseen ja kysytään kysymys seuraavalta käyttäjältä. Kysymykssessä kysytään mielipidettä jostakin asiasta. Tarkoituksena olisi antaa jokin vastaus eikä kirjoittaa En tiedä.

Esimerkiksi keskustelu voi mennä näin: Ensimmäinen käyttäjä: Mitä mieltä olet pizzasta? ja toinen käyttäjä: Mielestäni se on hyvää, yksi lempiruoistani. Mitä mieltä olet Kouvolasta?

Aloitetaan. Mitä mieltä olet pizzasta?

Kommentit (6)

ModetonPASKApäitä
Seuraa 
Liittynyt15.5.2014
Morgoth Lenovo

Se on kirjoitettu väärin. Pizza kirjoitetaan nykyään pitsa.

Sanoo Mr.Trollaaja.

Well,you can tell everybody
Yeah,you can tell everybody
Go ahead and tell everybody
MODET ON VITUN TYHMII PASKA PÄITÄ . Samaa mieltä ? Tykkää!! Hypätkää vittuun modet te ootte paskonu mun koko elämän kun annoitte mulle BÄNNIT. Haistakaa kaikki wondyn vittu!!!!!!!!!!!!!!!!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Justin Bieber, en itse hänen musiikistaan pidä mutta minusta on ollut hienoa että hän on löytänyt sen oman juttunsa ja jos hän sillä menestyy niin mikä ettei, minusta on turha vihata jotakin koska ei pidä hänen tekemästään musiikistaan, se on mielestäni vain typerää. Mutta se sitten mikä on hieman muuttanut omaa näkemystäni hänestä ovat nämä huume ja prostituoitu skandaalit koska täytyy muistaa että hän on suuri roolimalli monelle nuorelle ihmisenalulle, ja se että hän ei osaa kantaa sitä vastuuta, se tekee hänestä erittäin typerän ja hänen ei kuuluisi saada kaikkea sitä huomiota mitä hän siitä saa. Eli minusta hienoa että on löytänyt oman juttunsa ja menestynyt sillä, mutta kun hän alkoi käyttämään menestystään väärin kadotin suuren osan kunnioutksestani häntä kohtaan.

Seuraava: Mitä mieltä olet Jääkiekosta?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

RetroAku
Seuraa 
Liittynyt25.5.2014

Ihan mukava laji, mutta ei niin mukava kuin jalkapallo. Itse oikeastaan vihaan jääkiekkoa eikä ole tullut katsottua yhtään jääkiekko ottelua. Tänään aion katsoa Venäjä-Suomi ottelun, koska Suomella on HYVÄT mahdollisuudet voittaa tänä vuonna.

Seuraava: Mitä mieltä olet jalkapallon maailmanmestaruudesta 2014?

^Jääkiekko ei ole vain Suomelle tarkoitettu^
>Ankka, on tulevaisuuden ihme

masy
Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Ne kisat ovat todella mielenkiintoiset. Jännittää voittaako Espanja jota itse kannatan.

Next: Mitä mieltä olet old school rockista.    (sitä herkkää kunnon rokkia ei sitä ihme rämpytystä ja vikinää)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat