Suomi jääkiekon mailanmestari 2015

Seuraa 
Liittynyt8.12.2013

nii

Sivut

Kommentit (28)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei se tilanne siitä paljon parane, jos toivotaan Suomen voittavan. Yksinkertaisesti se voittaa, kumpi on parempi. Ja Kanada tuntuu olevan juuri nyt parempi. Eihän totuudet voi aina olla positiivisia, eikä siitä voi suuttua jos totuus sattuu olemaan negatiivinen ja joku kertoo sen. Kyllähän sinäkin sanoit Offissa Suomen pärjäävän jäähytilastoissa. Samalla lailla minäkin ilmoitin, että Suomi todennäköisesti häviää Kanadalle.

Luuseri ei muuten ole mikään tavallinen hieman rumempi nimitys niin kuin esim. pönttö, vaan loukkaava nimitys, koska nimitys on tässä tilanteessa perätön.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Papa Duo
Seuraa 
Liittynyt22.5.2014

Repesin koko asialle! Arskan logiikka on niin perseestä, Dantsku on sentään järkevämpi tyyppi. Miksi IHMEESSÄ meidät pitäisi karkoittaa tai hävetä itseämme, jos emme kannusta Suomea jäkiksessä? Arska, sinä se tässä luuseri olet kun tulet huutelemaan tuollaista sontaa. Taon päähäsi vielä järkeä joskus tai aivot sentään! Jos oot tollanen herkkis, niin ole sitten tuommoinen pönttöpää.

Ja suosittelisin lukemaan Dantskun viestin viitisen kertaa, koska ERÄÄT eivät ymmärrä tätä juttua. Tarkemmin ajatellen ERÄS.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Enkä edes tarkoittanut, että olisin Kanadan puolella, sanoin vain miten asiat luultavasti ovat. Mutta väärässä olin.

Ei se nyt noin kauheaa ole, Arska.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei kaverit, oon pettynyt teihin. Odotin jotain nokkelaa vastapalloa mutta tyypit menee ja ottaa heittoni vakavissaan ja alkaa saarnata mulle kuinka tyhmästi sanottu.

P.S. ja jos joku pässinpää ei vieläkään tajunnut niin sutkautukseni oli parodia intohimoisesta jääkiekkofanista P.P.S no, karjaisiko leijona tuskasta???

kaivoksen valtaaj
Seuraa 
Liittynyt19.5.2011
A r s k a

Hei kaverit, oon pettynyt teihin. Odotin jotain nokkelaa vastapalloa mutta tyypit menee ja ottaa heittoni vakavissaan ja alkaa saarnata mulle kuinka tyhmästi sanottu.

P.S. ja jos joku pässinpää ei vieläkään tajunnut niin sutkautukseni oli parodia intohimoisesta jääkiekkofanista P.P.S no, karjaisiko leijona tuskasta???

Oon ihan samaa mieltä, A r s k a. :D Hyvä SUOMI!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joku puupää on taas päästetty modeilemaan ja on sitten päättänyt poistaa viestini. Mikähän mahtoi olla suuri idea, kovin megalomaanista vaivaa ei olisi tarvinnut nähdä niin oisi koko topicin hävittänyt... Nyt menee taas sekavaksi kun puuttuu tärkeä viesti välistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat