Duckburg

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tervetuloa keskustelemaan kaikesta Ankka-aiheisesta, mitä vain mieleen juolahtaa! Duckburg on Ankka-faneille tarkoitettu topic, tosi-Ankka-fanien ehdoton ykköskeskustelupaikka, jossa saat keskustella muiden Ankka-fanien kanssa ympäri Suomea! Kutsu myös kaverisi mukaan!

Duckburg on Daniel10-käyttäjän "perustama" topic, jonka tarkoituksena on tuottaa muille iloa, kun saa vaihtaa muiden kanssa mielipiteitä Aku Ankkaan liittyen. Tietenkin tälle toivotaan myös menestystä, ja ensimmäinen ja vaikea tavoite olisikin saada yli sata käyttäjää mukaan keskusteluun, jolloin tälle perustettaisiin omat pienet nettisivut! Toive olisi siis, että pienestä yksittäisestä topicista nousisi suuri keskustelupaikka, kuluipa siinä sitten vaikka kymmenen vuotta.

Idean toteuttaminen on vasta alkanut täällä Aku Ankka-sivuilla, joten omia käyttäjiä tänne ei voi luoda. Tietenkin täällä pätee myös Aku Ankka-sivujen säännöt.

Jos haluat mukaan keskusteluun, ilmoita vain olevasi mukana. Sitten ala keskustelemaan muiden kanssa kaikesta Ankka-aiheisesta. Mitä muuta sitten voi tehdä ja miten?

- Omaa profiilia et varsinaisesti voi tehdä, koska täällä keskustellaan Aku Ankka-sivujen profiileilla. Voit silti tehdä tavallaan itsellesi oman Duckburg-profiilin. Kun olet kirjautuneena, kelaa sivua ylös kohtaan Omat tiedot, paina Muuta käyttäjätietoja ja kirjoita esittelyysi DUCKBURG-KÄYTTÄJÄNI. Sen alle pistät nämä tiedot:
       - Rekisteröitymis pvm. Duckburg-keskusteluun
       - Kaverit, ja niiden lukumäärä
       - Viestimääräsi Duckburg-keskustelussa
       - Pvm. koska olet viimeksi päivittänyt Duckburg-profiiliasi

- Jo tykkäät, tai et tykkää jonkun viestistä, voit joko alapeukuttaa tai yläpeukuttaa kyseisen henkilön viestiä.

- Jos haluat kavereita, kysy joltakulta haluaako hän ottaa sinut kaverikseen, ja päivitä Duckburg-profiilisi uusi kaverisi, jos hän suostuu. Samalla myös kaveriksi suostuneen pitää päivittää uusi kaveri profiiliinsa.

- Muita toimintoja ei vielä valitettavasti ole, kuten muokkausmahdollisuutta.

- Muista kertoa kavereillesi (siis ihan oikeassa elämässä, esim. koulukavereillesi) tästä paikasta, ja pyydä heitä mukaan keskusteluun, jos he ovat kiinnostuneet Aku Ankasta. Tuttujen kanssa on mukavaa jutella netinkin välityksellä!

- Voit mainostaa täällä myös esim. YouTube-videoita, hyviä pelejä, musiikkeja jne... Jos lähetät linkin, poista alku http:, koska suoraa linkkiä minnekkään näiden Aku Ankka-sivujen ulkopuolelle ei saa sääntöjen mukaan olla. Muuten Ankka-aiheista keskustelua.

Ylläpito

Aluksi minä, Daniel10, pidän Duckburgia pystyssä. Päivitän välillä käyttäjien lukumäärän ja muita perustietoja. Lähetän myös kaikenlaisia tiedotteita tulevista visailuista ja kisoista, joita täällä välillä järjestetään. Kun käyttäjiä alkaa tulla enemmän, otan avukseni myös jonkun toisen, ehkä jopa kolmannenkin. Mutta nyt alkuun en tarvitse apua.

Sitten vain keskustelemaan Ankasta!

Jos ette tajunneet kunnolla tuota profiilin teko hommaa, niin voitte ottaa mallia minun profiilistani!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (62)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

UUTINEN

23.5.2014 klo 20:05

Duckburg on nyt täällä!

Tervetuloa juuri avautuneeseen Duckburgiin keskustelemaan kaikesta Ankaan liittyvästä!

Lainaus:
Duckburg on Daniel10-käyttäjän "perustama" topic, jonka tarkoituksena on tuottaa muille iloa, kun saa vaihtaa muiden kanssa mielipiteitä Aku Ankkaan liittyen. Tietenkin tälle toivotaan myös menestystä, ja ensimmäinen ja vaikea tavoite olisikin saada yli sata käyttäjää mukaan keskusteluun, jolloin tälle perustettaisiin omat pienet nettisivut! Toive olisi siis, että pienestä yksittäisestä topicista nousisi suuri keskustelupaikka, kuluipa siinä sitten vaikka kymmenen vuotta.
Kaikenlaista ohjelmaakin on luvassa, esim. Sankajahti. Mutta niistä lisää sunnuntaina!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ps. Siis sanajahti, ei sankajahti ;D Ja kello olikin 20:01, eikä mikään 05.

Selvennykseksi siis vielä, olen Daniel10.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

En nyt sentään matkinut. Tämähän on ihan erialainen! Tämä on topic, jossa keskustellaan Ankasta. Nokkakirjassa taas saa keskustella ihan mistä vain, ja se on kuvitteellinen.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

MadManin kaveripyyntö... Hyväksytty!

Huhhuh, on tässä päivittelemistä, kun kavereita ja viestejä tulee...

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
PpR
D10

En nyt sentään matkinut. Tämähän on ihan erialainen! Tämä on topic, jossa keskustellaan Ankasta. Nokkakirjassa taas saa keskustella ihan mistä vain, ja se on kuvitteellinen.

Anteeksi jos saan huomauttaa,yhtä lailla tämäkin on "kuvitteellinen".

jätäpäs pastoreille noi aamen-jutut.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
PpR

Haluaisin kysyä onko taikaviitalla toimivaa kalua? Tuo kysymys on aina kiehtonut minua.

Tässä toinen kysymys: Jos Pertti sanoo mä loukkaannuin niin loukkaantuiko vai loukkaantuiko hän siitä?

no varmaan on jossei joku korsto oo motannu sitä sinne missä se sitä "kaluaan" säilyttää.  Jaa jaa että ihan pertti jarlan kanssa sitä "loukkaannutaan"

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Morgoth: Sillein ajateltuna en tiedä, mutta sillein ajateltuna kyllä.

Ppr: En ymmärrä.

UUTINEN

23.5.2014 klo 20:13

Duckburg-profiiliin muutoksia

Duckburg-profiilia ei tarvitse koko ajan pävittää, pari kertaa viikossakin riittää.

Terveisin Daniel10

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Mitä mieltä olette muuten Akkarin tasosta nykyään? Mielestäni lehti on huonontunut heti kun päätoimittajaksi vaihdettiin Aki Hyyppä. Lehtihän oli suosituin 2007-vuonna.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
PpR
Morgoth Lenovo
PpR
D10

Anteeksi jos saan huomauttaa,yhtä lailla tämäkin on "kuvitteellinen".

jätäpäs pastoreille noi aamen-jutut.

En.

Elä elä kuule koita ruveta vänkäämään meikäpoojjan sanasta vastaan!   oon kuule nii "suomettunu" ja oon kuule iha maalaisjunntti täältä jumalan selän takaa että että tulee pian talikosta ja heinätki samalla!

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
D10

Mitä mieltä olette muuten Akkarin tasosta nykyään? Mielestäni lehti on huonontunut heti kun päätoimittajaksi vaihdettiin Aki Hyyppä. Lehtihän oli suosituin 2007-vuonna.

elä elä kule rupea Aki Hyyppää mollaamaa, tulee pia bännit sulle ku rupeet tollaa mollaa sitä! 

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
PpR
Morgoth Lenovo
PpR

Haluaisin kysyä onko taikaviitalla toimivaa kalua? Tuo kysymys on aina kiehtonut minua.

Tässä toinen kysymys: Jos Pertti sanoo mä loukkaannuin niin loukkaantuiko vai loukkaantuiko hän siitä?

no varmaan on jossei joku korsto oo motannu sitä sinne missä se sitä "kaluaan" säilyttää.  Jaa jaa että ihan pertti jarlan kanssa sitä "loukkaannutaan"

Kiitos vastauksesta Morgoth setä!

elä elä kuule yritä lääppiä mua! mä oo kuule nii kovettanu mu omantunnon ja herkät tunteet kaikella megamättöraakuusjutulla että ei kuule parane tullee pia siitä talikosta päähän nii että pärisee!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat