Käsikirjoittajat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun katsoo näitä keskusteluita niin aina näkee jotain "Barks vai Rosa" tai "Suosikkipiirtäjäsi" yms. Ennen kun luin akkaria niin jos oli hyvä sarjis niin ajattelin että "onpa hyvä piirtäjä". Mutta eihän piirtäjä tee tarinasta hauskaa, tai siis tekee, mutta KÄSIKIRJOITTAJA sen tarinan päättää. Onko teille koskaan käynyt niin kuin minulle?? Ja nyt varsinainen kysymys: Kuka on mielestänne paras käsikirjoittaja? (Tulipa pitkä selostus) :):):):)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No, Carl Barks hakkaa kyllä sekä piirtämisessä että kirjoittamisessa kaikki muut! Niin paljon mielikuvitusta ja hyvät piirrustustaidot yhdellä ja samalla ihmisellä!!! :o Tosin pidän myös Don Rosan kirjoittamista Barksin tarinoiden jatkoista ja historiallisista seikkailuista. :)

Vierailija

Ankkaneitonen kirjoitti:No, Carl Barks hakkaa kyllä sekä piirtämisessä että kirjoittamisessa kaikki muut! Niin paljon mielikuvitusta ja hyvät piirrustustaidot yhdellä ja samalla ihmisellä!!! :o Tosin pidän myös Don Rosan kirjoittamista Barksin tarinoiden jatkoista ja historiallisista seikkailuista. :)

Mielestäni parhaita ovat Carl Barks ja William Van Horn

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Reizen kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

"""KULLAN KAIVAJA""" kirjoitti:Bark tai Rosa en ole varmaa käsikirjoittaako Rosa.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Rosa käsikirjoittaa tarinansa aina itse.:^)

&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ei ole käsikirjoittanut yhtä tarinaa, jonka nimi oli joku avaruusjuttu, mutta käsikirjoittaja oli joku Gary Leach. Muuten hän toki tekee kässärit itse.

Sen lisäksi on yksi toinenkin. Nimeä en muista, mutta siinä Roope harjoitteli yleisurheilua.

Niin juu, sehän tuli Akkarista lähivuosina. Molemmat tommosia lyhyitä tarinoita.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

&#034;&#034;&#034;KULLAN KAIVAJA&#034;&#034;&#034; kirjoitti:Bark tai Rosa en ole varmaa käsikirjoittaako Rosa.

<br />

Rosa käsikirjoittaa tarinansa aina itse.:^)

Ei ole käsikirjoittanut yhtä tarinaa, jonka nimi oli joku avaruusjuttu, mutta käsikirjoittaja oli joku Gary Leach. Muuten hän toki tekee kässärit itse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat