2014/23

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tämä lehti oli positiivinen yllätys! Lukekaapa arvosteluni, niin saatte tietää, kuinka positiivinen :) Mutta olen kyllä ihmeissäni, missä se Korhosen Suomi-tarina oli? Sen piti olla tässä numerossa!

Aku Ankka: Kovat ajat, pehmeät keinot
Ilmeisesti joku virhe tullut Toimitukselle, koska Korhosen Suomi-tarinan sijaan julkaistiinkin Laura Honkasalon ja Ville Tietäväisen tarina, joka on tehty Aku Ankka-lehden 60-vuotisen taipaleen kunniaksi. Kolme vuotta myöhässä, mutta kuitenkin. Kyllä tämäkin kelpaa. Tairna oli todella omalaatuinen, mutta siksi myös todella mukavaa luettavaa. Tarina ei edes aina muistuttanut kaikissa kohdissa sarjakuvaa, kuten sivu 6. Tarinassa kerrottiin, kuinka erilaisia Aku ja Roope ovat. Todella hyvä tarina! 9+

Aku Ankka: Päivänsankarin painajainen
On tarkistettava onko tullut lommoja! Lommoja! Hehheh! Vanhan kunnon Van Hornin klassinen ja todella hauska tarina vuodelta 1994! Kahdenkymmenen vuoden takaa! Van Hornin vanhat tarinat ovat hauskempia ja parempia kuin uudet. Aku oli seonnut kokonaan, ja horisi omiaan. Monet Akun kuin poikienkin lausahdukset naurattivat väkisinkin. Ainakin minua. Parhaimpia tarinoita ikinä! 10-

Aku Ankka: Jalokivien jäljillä, osa 1
Tony Strolbin wanha tarina! Tämäkin tarina oli erikoinen. Ruutujako oli erilainen! Ihan kuin taskareissa! Tarina oli vasta alussa, kun tarina jäi kesken. Mitä Mustalle Pekalle ja hänen apulaiselleen tapahtuu, kuka saa smaragdin ja missä on se tohtorin Roopelle lähettämä pullo, jos se smaragdi kerran oli Pekan? Odotan innolla seuraavaa osaa! 9½

Pisteet: 16½/18
Arvosana: 9½!

Akun juhlaliite: Tarina Akun jokaiselta vuosikymmeneltä
Liiteessä oli hyviä tarinoita, kuten Barksin ensimmäinen oma Ankkasarja Ryytimaa, Van Hornin hauska 2-sivuinen, Gottfredsonin sunnuntaisarja ja Mau Heymansin sarja! Mukana oli myös hauskoja vitsisarjoja, mutta esimerkiksi Paul Murryn ja Tony Stolbin tarinat olivat tylsiä täytetarinoita.

Arvosana: 8+

Kun laskee liitteen ja lehden yhteen, arvosanaksi tulee 9.

Mutta todella hyvä aloitus kesäkuulle, itse lehden keskiarvo kun oli 9½!!!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat